Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-11-06 18:41:36 följande:
    Goddag {#emotions_dlg.flower}

Hur har ni det? Jag har packat, städat rent, fått iväg kartongerna till hamnen och skickat iväg det sista, varit på lekland med barnen, varit hemma hos mamma och besökt en privat kyrkogård och tagit farväl.

Va duktig du är Rose!! Hur mår du nu? Hoppas bättre? Hjärta Börjar du vänja dig vid dina nya vanor?  
  • Yoyna
    Agridulce skrev 2011-11-06 00:31:38 följande:
    Jag vet. Var inte Lucia för intet i skolan.
    HäxanSurtant skrev 2011-11-06 00:34:53 följande:
    Du med, tror mest de var för mitt långa hemska och odrägliga hår *blä* och den ljuvliga stämman då, som jag numera rökat bort, tänk så bra

Oh vad jag var lucia...  Och en otroligt trovärdig sådan... Oskyldig
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-11-06 18:50:03 följande:
    Tack.

Jodå, jag överlever. Det värsta är rökningen men jag har kommit överens med mig själv att ta en enda cigg på kvällen innan läggdags och det verkar gå bra. Maten är också jobbig men jag har hittat maträtter som jag börjat äta och tycker om. Det går framåt.

Hur är det med dig? Allt väl med dig? Mår du bättre?

Det är väl jättebra att du dragit ner och bara röker en om dagen? Bra gjort!! Solig  Förstår att det är svårt med maten, måste du laga egen till dig själv eller funkar det med samma till alla?

Hmm... Bättre? Upp och ner? En dag i taget, andas och överlev?
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-11-06 18:58:03 följande:
    Jag brukade laga två maträtter och oftast tre eftersom ingen här hemma kan komma överens om vad vi ska äta så jag har inte kunnat laga en och samma mat hela tiden. Det är nog få gånger det händer att det blir en och samma mat till alla. Typ när det är spagetti så äter alla det men annars får jag laga mat till var och en här hemma. Inget jag har något emot. Nuförtiden så får jag övertala maken att äta samma mat som jag men det händer sällan så jag försöker övertala ungarna att äta en och samma mat istället. Hela förra veckan gjorde jag 4maträtter men ungarnas mat går fort. Brukar oftast ha lite halvfärdiga maträtter som jag gör iordning till dom och då tar det inte så långt tid. Värre är det med maken som ska ha kött, kött, kött, kött eller kött.

Men herregud!!!! Kan du inte öppna restaurang för grannarna och laga typ tio portioner av allt och sälja sen? När du ändå står där vid spisen liksom? Du är en mycket bättre mamma än vad jag är!
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-11-06 18:59:33 följande:
    Nu tryckte jag för fort. Hoppas det ordnar sig för dig yoyna. Är det något jag kan göra så säg till. Menar det verkligen. Nalle{#emotions_dlg.flower}

Mm, jag vet darling! Tack! Hjärta Allt ordnar sig med tiden.
  • Yoyna
    Agridulce skrev 2011-11-06 18:57:36 följande:
    Haha, jag var en extremt värdig och oskyldig lucia. Tindrade vackert och lagom naivt. Så där som bara jag kan...... Drömmer
    Men självklart gjorde du det.. Någon som tvivlar??? Förvånad
  • Yoyna

Hehehe, känns som att graden av obscenitet skjutit i höjden här...

Puss sötnosar, har ni en bra kväll?  

• Yoyna

Björnen, jag har blivit bjuden på konsert i slutet av november... Trevligt va?

• Yoyna
    Ernst Hugo skrev 2011-11-08 19:39:13 följande:
    Jajjamensan fattas bara Glad själv då?
    Jodå. En tag i taget, precis som vanligt alltså...
Svar på tråden Trash-tråden