Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

Agridulce skrev 2011-11-08 21:16:11 följande:
    Det är exakt det där "motorvägsfirandet" som ger mig tuppjuck. Flyr hellre landet.

Ja, till sist ledsnar man ju... I år är iofs inte mina småbröder hemma och min mamma har en ny man så det kommer alla fall inte vara samma sak med min sida av släkten så planen är att vi ska fira bara med min mans syster och familj å svärisarna. Inte åka bil på julafton iaf.
  • Yoyna
    lille Birger skrev 2011-11-10 19:31:59 följande:
    Tänk om rekylen kommer på tuttarna. Rynkar på näsan
    Hon får väl spänna armarna lite! Inte stå där som nått lamt mähä!
  • Yoyna
    Aynrand skrev 2011-11-10 19:53:32 följande:
    jut det..hej du hur är läget?

Bra tack, trött men nu sover barnen så jag kan sitta i soffan, dricka te och lata mig!

Själv? Har du det bra?   
  • Yoyna
    Aynrand skrev 2011-11-10 20:07:29 följande:
    helt ok
    fixar kvällsmat fortfarande, ensam med barnen ikväll så alling tar längre tid...
    Oh, kontinentala vanor!  
    Du skulle behöva sällskap i köket!

Här är det middag klockan 17, bad och bolibompa. Sen sover ungarna senaste 19.15. Men så är de ju inte så gamla än heller.   
  • Yoyna

BJ: Jag tycker det är synd att hon har klisterlappar kvar under skorna. Förstör helhetsintrycket!

• Yoyna
    Agridulce skrev 2011-11-10 20:29:18 följande:
    Yoyna: det är för att hon ska veta vilken som är höger och vänster.
    Ja, det förstås!

Haha, när jag var 3 fick jag längdskidor av min morfar. Sen skrev han H och V på dom för att jag skulle veta på vilken fot jag skulle sätta dom. Problemet var ju att jag verken kunde bokstäver eller höger och vänster!  Fina morfar!    
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-11-10 20:54:28 följande:
    Jag är glad att jag slipper FL i 3dagar. Ska bli skönt.

Hur är det med er? Vad gör ni?

Rose baby, FL kan du väl slippa närsomhelst om du vill?

Puss!  
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-11-10 21:10:33 följande:
    Nej, jag kan inte hålla mig borta från FL när jag har tillgång till en dator. Erkänner mig beroende. Men nu blir det 3 dagar mitt iskogen utan internetuppkopplingsmöjligheter.

Hahaha, du är sååå söt!

Det låter bra, ut i skogen med dig bara! Är det du och B som åker? Eller du själv? 
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-11-10 21:19:53 följande:
    Tack. Kyss

Nä, det är min vecka. Åker iväg med en släkting (En tjej innan någon tror annat ).
    B har sin vecka nästa vecka.

Hur är det med dig? Bättre?

Skööönt!

Jadå, det är mer stabilt iaf. tack! Puss 
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-11-10 21:34:54 följande:
    Jag har laddat med backgammon, kortspel och faktiskt sprit. Ska ta det lugnt men det var länge sen jag tog en drink och jag är så förbannad sugen. Hon vill dra med mig på gayklubb på lördan. Få se vart vi hamnar.

Gayklubb rockar!!! Klart ni ska gå!

Hoppas ni får en riktigt skön och rolig helg! Kram Hjärta 
Svar på tråden Trash-tråden