• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-12-04 16:37:16 följande:
    Du är så himla gullig Rose, bryr dig verkligen om andra. {#emotions_dlg.flower}HjärtaKyss
    Fan jag är gråtfärdig....Usch. Viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill INTE åka. Gråter
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-12-04 16:46:18 följande:
    Det hade varit konstigt om du hade känt annorlunda idag, så jag förstår att du är helt förtvivlad. Nalle Du kommer säkerligen att längta tillbaka en ganska lång tid med. Hemma är ju ändå hemma, och det tar tid innan det byts ut mot en ny plats.

Men det kommer att blir bra! Ni kommer stortrivas, dina barn kommer att hitta vänner och ni får ett helt nytt liv. Hjärta

The hard way is the right way.
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-12-04 16:07:11 följande:
    *PUH* Nu är jag äntligen klar med min analysinlägg. Det tog längre tid än jag trodde.
    Vad fin du är Rose...

Vi tycker inte alltid lika men jag tycker ofta att du blivit orättvist behandlad på FL.
    Hoppas du slår sådant ifrån dig.  
    Den som lär känna dig ser nog en ganska annorlunda person och om man väl försöker förstå dig så blir allt genast mer logiskt.
    Jag förstår dig inte alltid men jag hoppas du tycker att jag försökt
    Du tar dig mycket mer tid än t ex mig, att bry dig om människor, det är beundransvärt. 

Jag tror dock inte vi sett det sista av dig, även om jag förstår att du inte kommer ha speciellt mycket tid för FL.
    Men glöm oss icke!!!

Puss!       
    Eau de Salope
  • lille Birger
    och skrev 2011-12-04 15:57:09 följande:
    Ni kan få hjälpa mig att tolka en dröm:

Jag fick syn på en liten gris när jag var ute (tänk de där man har som sällskap hemma), och insåg att jag hade en likadan fast svart hemma som jag nyligen köpt. Fick leta igenom huset och hittade till slut en svart gris som var i en garderob. Jag var väldigt orolig att den inte skulle ha klarat två dagar utan mat, men den rusade glatt ut när jag öppnade dörren.

Betyder detta att Anton kommer att komma körande med en stridsvagn inom den närmsta timmen för att försöka skjuta ihjäl grisen, eller borde jag sätta igång och röja i garderoberna bara?  
    Ååh, vilken mysig dröm. Jag tycker om sånna där små grisar. Hade svept in grisen i en filt om jag hade en.
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-12-04 16:46:18 följande:
    Oooops vad bekymrar dig Rose?
    Nalle
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • och
    lille Birger skrev 2011-12-04 17:33:35 följande:
    Ååh, vilken mysig dröm. Jag tycker om sånna där små grisar. Hade svept in grisen i en filt om jag hade en.
    Nu när du säger det så hade faktiskt grisen en filt som den liksom kröp ut ur. Den var grå, i ylle tror jag.

Bäst jag letar efter filten, det kan ju rent hypotetiskt vara grisens snuttefilt.
    The hard way is the right way.
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-12-04 17:35:21 följande:
    Oooops vad bekymrar dig Rose?
    Nalle
    Jag kommer sakna er, mina föräldrar, mina vänner, mina bekanta och mitt liv. Gråter
  • I Blackrose I

Tack så hemsk mycket Och & NG men jag är helt förstörd just nu för att kunna skriva ett sammanhängande inlägg. Puss på er.

• lille Birger
    och skrev 2011-12-04 17:37:10 följande:
    Nu när du säger det så hade faktiskt grisen en filt som den liksom kröp ut ur. Den var grå, i ylle tror jag.

Bäst jag letar efter filten, det kan ju rent hypotetiskt vara grisens snuttefilt.
    Ja, grisar kan ju faktiskt också ha snuttisar. Glad
Svar på tråden Trash-tråden