• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-04 21:37:11 följande:
    Jaaaa prova att ringa!
    Vad bra, lovar att ringa nångång runt lunch eller när du vill. {#emotions_dlg.flower}
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-04 21:37:30 följande:
    Han är snäll på riktigt, ja
    Det tror jag säkert att han är.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-04 22:07:49 följande:

Jag tänker inte ens klicka på länken i TS...

Det var någon blogg eller nåt. Men de sitter ju bara och gottar sig i eländet? Det här gör väl ingen skillnad? Och vadå informera? Det är så naivt att jag faktiskt blir arg.
    The hard way is the right way.
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-12-04 22:25:01 följande:

Det var någon blogg eller nåt. Men de sitter ju bara och gottar sig i eländet? Det här gör väl ingen skillnad? Och vadå informera? Det är så naivt att jag faktiskt blir arg.

Ja jag håller helt med, det är skitlöjligt.
    Eau de Salope
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-04 22:30:45 följande:

Ja jag håller helt med, det är skitlöjligt.
    Grejen är att under tiden som de sitter och ojar sig och slår sig för bröstet för att de är så "duktiga" som uppmärksammar problemet så blir grannens barn slaget. Men det ser de inte eftersom de tycker att mamman i familjen verkar töntig som har köpt fel märke på barnkläderna, och därför vägrar de ens heja. Typ.
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-12-04 22:34:35 följande:
    Grejen är att under tiden som de sitter och ojar sig och slår sig för bröstet för att de är så "duktiga" som uppmärksammar problemet så blir grannens barn slaget. Men det ser de inte eftersom de tycker att mamman i familjen verkar töntig som har köpt fel märke på barnkläderna, och därför vägrar de ens heja. Typ.

Same shit different situation helt enkelt.
    Eau de Salope
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-04 22:40:42 följande:

Same shit different situation helt enkelt.
    Ja.

Fast de kan bli lite kåta under tiden de läser.

Nej, nu var jag elak.   
  • lille Birger

Det är en tjej i min klass som jag tycker om. {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Trash-tråden