• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    I Blackrose I skrev 2011-12-04 16:46:18 följande:
    Fan jag är gråtfärdig....Usch. Viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill INTE åka. Gråter
    Men rosen. Vi finns ju fortfarande kvar på nätet (men jag förstår hur du känner).
    Du kommer ju kunna tokterra oss nätterna igenom. {#emotions_dlg.flower}
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-04 13:37:58 följande:
    Jag ska nog följa ditt urmärkta exempel och ta en dusch med tillbehör.
    Sedan ska jag nog fixa naglarna och få beslutsamhetsångest över färgen.

Vill du ha något annat att tänka på kan du ju städa. Piska mattor och så...    
    Och duschen gick bra?
    Fixa mina naglar också. De behöver en ordentlig renovering.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2011-12-04 14:13:08 följande:
    Till glögg har man mandel, russin och ev pepparkakor. Inte trosor.
    Men om du nu menar klädsel så är jag lite osäker på vad etiketten säger. Är det ett cocktailparty är det utan trosor helt klart som gäller. Men lite osäkert med glöggparty. Har vi någon expert på vett och etikett här?
    Som den enorma etikettsbrytare jag är så behöll jag dem på. Man kan ju inte vara odygdig jämt.
    Vad menar du Aynrand?
    Jag runkade ju inte till oboyen. Det måste ju göra mig till en väldigt fin flicka.

Undrar om man borde ha trosor på sig till glöggen?
    Smecker skrev 2011-12-04 14:11:17 följande:
    Smecker skrev 2011-12-04 14:11:17 följande:
    Bara om det är vit glögg
    Dessutom blev det ju enligt  BooYahs princip en korrekt klädsel. Det var vit glögg (thank god).
    Naughty by nature
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-12-04 17:39:22 följande:
    Jag kommer sakna er, mina föräldrar, mina vänner, mina bekanta och mitt liv. Gråter
    vet du vad vi kommer att sakna dig med...känns också helt underbart att veta att du är ute på ett så stort äventyr.
    Jag flyttade i vuxen ålder till ett annat land från frankrike till sverige och det är så underbart även om man är rädd och har lust att bära blöja.
    Underbart är det och du skall dela detta med dem du älskar mest...resten kommer att ordna sig även om jag vet att det är tufft!
    Kram!!!!!!!
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-12-04 18:36:24 följande:
    Och duschen gick bra?
    Fixa mina naglar också. De behöver en ordentlig renovering.

Duschen gick bra, har inte orkat fixa naglarna, tog en promenad med en väninna istället.
    Eau de Salope
  • och
    Aynrand skrev 2011-12-04 19:08:30 följande:
    vet du vad vi kommer att sakna dig med...känns också helt underbart att veta att du är ute på ett så stort äventyr.
    Jag flyttade i vuxen ålder till ett annat land från frankrike till sverige och det är så underbart även om man är rädd och har lust att bära blöja.
    Underbart är det och du skall dela detta med dem du älskar mest...resten kommer att ordna sig även om jag vet att det är tufft!
    Kram!!!!!!!
    Försvinner lusten att bära blöja efter ett tag eller har du fortfarande kvar den?

Fina ord, A. {#emotions_dlg.flower} 
    The hard way is the right way.
  • Smecker
    och skrev 2011-12-04 17:37:10 följande:
    Nu när du säger det så hade faktiskt grisen en filt som den liksom kröp ut ur. Den var grå, i ylle tror jag.

Bäst jag letar efter filten, det kan ju rent hypotetiskt vara grisens snuttefilt.
    Rent hypotetiskt kan det  vara vad sanndrömmen menade att du skulle ha på dig när Anton kommer. Eller när han kliver innanför dörren, vilket som kommer först.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-04 19:08:30 följande:
    Kram!!!!!!!

Haha...du och Birger

Puss!
    Eau de Salope
  • Aynrand
    och skrev 2011-12-04 19:32:54 följande:
    Försvinner lusten att bära blöja efter ett tag eller har du fortfarande kvar den?

Fina ord, A. {#emotions_dlg.flower} 
    det finns alltid en god anledning för att bära blöja haha
    rädslor är en konstant...
    jag skulle bli jätterädd om en av Bj´s kvinnliga kompisar kom och satte sig på mitt ansikte till ex.
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
Svar på tråden Trash-tråden