• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-05 09:29:09 följande:

mkt fint........lite av en fetisch för NG eller hur!
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • I Blackrose I

Gomorron Solig

NG? Är det du på bilden?

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I

Har ni läst tråden om julkalendern? Vad är det med folk?! Barn dör inte av att äta en bit choklad om dan.

• I Blackrose I

NG? Jag ringer 12. Måste bara duscha en stund. Kyss

• lille Birger
    Aynrand skrev 2011-12-05 08:02:21 följande:
    hur stor är hennes rumpa?
    Jag vet faktiskt inte, har av någon anledning inte tänkt så mycket på det.

Mindre än denna är den i alla fall:

• och
    Yoyna skrev 2011-12-05 08:53:10 följande:
    Fina flickor behöver ingen annan belöning för insatsen än just satsen...

God morgon!    

God morgon!
    The hard way is the right way.
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2011-12-05 08:53:52 följande:
    den här tråden måste vara den mest jämställda på hela FL....
    Hehe onekligen. Men att bli behandlad som ett sexobjekt och att de utnyttjar ens kropp för sina perversa luster är ju att göra en god insats i jämlikhetens namn.

Själv har jag alltid hävdat att ge en man en avsugning är att ha full makt över honom (och hans njutning). Girl Power oh yeah!
  • lille Birger
    och skrev 2011-12-05 11:18:29 följande:

God morgon!
    God morqon.

Har du sovit bra, Och?
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2011-12-05 08:58:49 följande:
    Haha Yoyna. Det är inte ens i närheten. Och de är inte bisarra de är bara väldigt, väldigt oanständiga.
    Men då lilla flickan. Det går ju inte för sig att gå omkring med en massa oanständiga tankar. Måste åtgärdas så att du på nytt uppför dig som en god och ärbar kvinna.
Svar på tråden Trash-tråden