• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-05 08:54:12 följande:
    Godmorgon sötnos

Puss!!!
  • Aynrand

Ok nu skall jag ringa NG och runka för henne....
    haha

I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Yoyna
    Agridulce skrev 2011-12-05 08:53:31 följande:
    Ja, tänk att få sitta och mysrunka lite fint (vad annars) när Aynrand ligger där på alla fyra.

Och naturligtvis blir mannen grymmare efteråt. Allt annat vore helt mot naturlagarna och fullständigt poänglöst.
    Är det en av dina mer bisarra fantasier Agri...?  
  • Yoyna
    Aynrand skrev 2011-12-05 08:55:34 följande:
    haha

Hälsa!
  • Agridulce

God morgon Yoyna.
    Fascinerad av det faktum att du i dagens första FL-inlägg rivstartar med att skriva om satsen.
    Det här blir en bra vecka.

• Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-05 08:55:34 följande:
    haha
    Tack!
    Jag väntar ju... 
    Eau de Salope
  • Agridulce

Haha Yoyna. Det är inte ens i närheten. Och de är inte bisarra de är bara väldigt, väldigt oanständiga.

• Yoyna
    Agridulce skrev 2011-12-05 08:56:33 följande:
    God morgon Yoyna.
    Fascinerad av det faktum att du i dagens första FL-inlägg rivstartar med att skriva om satsen.
    Det här blir en bra vecka.
    Godmorgon baby!

Hahaha! Ja, men det var ju ett sådant bra upplägg, dumt att missa ett skott mot öppet mål liksom? Annars skulle jag inte öppnat munnen om satsen...  Oskyldig
  • Yoyna
    Agridulce skrev 2011-12-05 08:58:49 följande:
    Haha Yoyna. Det är inte ens i närheten. Och de är inte bisarra de är bara väldigt, väldigt oanständiga.

Hahaha, fast i min värld är det rätt bisarrt att runka/onanera/whatever till en man som står på alla fyra för att bli vaxad...

Oanständigt är något helt annat!  
Svar på tråden Trash-tråden