Alla barn är INTE söta.
Så är det. Vissa barn är skitfula. Och nästan alla nyfödda är otroligt fula. De flesta barn blir automatiskt söta efter ett tag när man lär känna dom. Men väldigt få är söta ifrån start.
Undrar om föräldrar själva ser detta. Att deras barn inte är supersött. Stora utåtstående öron, stor näsa, sned mun, litet huvud etc etc... Så hur är det egentligen, har alla på FL söta barn?
Min dotter är givetvis sötast i världen, symetrisk som få och ett docklikt utseende.
Min systers dotter är inget vidare söt, rödflammig, stor som satan och en lite sned näsa.
Min svägerskas son har ett utåtstående öra, och ganska platt huvud. Inte sött alls.
Min bästa kompis fick 2 perfekt barn. Så söta redan ifrån början.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-31 00:07
Okej, visste inte att detta var så känsligt. Min enda fråga var om alla på fl har söta barn.
Vill tillägga att bara för att man anser att det finns fula barn så betyder det inte att man är ytlig och har en rutten insida.
Det betyder inte heller att jag inte kan förstå att folk kanske inte delar min åsikt om att min dotter är sötast i världen.
Det finns fula människor i alla åldrar. Bara för att barn är oskyldiga så behöver dom inte vara vackra! Precis som att alla gamla tanter heller inte är söta.
Och alla har olika definitioner av vad som är sött givetvis. Och nej, bara för att man har stora öron är man inte per automatik ful. Det var ett exempel!
Skärpning nu! :)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-31 16:12
Var ju inte meningen att folk skulle sitta och jämföra sina barn. :) Tycker alla era ungar är söta som visats upp här. Och inte alls några som i mina ögon ser konstiga ut.
Och nej, jag tänker knappast lägga ut bild på min dotter på detta knäppa forum! :D