• FamilyForever

Vilken blöja föredrar du?

Vilken blöja föredrar du?
    Skriv gärna för o nackdelar, samt vilka du testat och varför du kanske inte är nöjd med?

Själv försöker jag testa mig fram och finna en bra...

Gillade pampers när tösen var liten, men tycker att dom nya blöjorna nu luktar så fort hon kissat.
    Använder mest Libero nu, men upplever att dom kan läcka...
    Har mest använt vanlig libero, men testat up & go, dom gillar jag bättre än vanliga, men trökiga o ta på när hon inte kan stå helt själv o hjälpa till än .

På dagis har dom Bambo eller vad dom heter... Upplever att dom är ganska otympliga och tjocka, blir ju enorma när dom kissat.

Vad mer skulle ni rekommendera att testa?
    Huggies liknande pampers i dom mindre blöjorna, nu har jag inte testat... 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken blöja föredrar du?
  • clembke

Här använder vi endast libero up and go.

När barnen va nyfödda funkade väl pampers oxå, men tyckte ändå att Libero va bättre.

Nu när dom är större så funkar Libero absolut bäst. Kanske att man få gå upp en strlk lite tidigare än vad som står på paketet.

Pampers hänger efter bara en kiss o ser allmänt obekväma ut o luktar illa.

Huggies läkte som ett såll när den stora bajsade.

• April barn

Libero - Den enda blöjan som inte har fullt med lotion och parfym i.. URK! Också är den miljömärkt.

Hade de sålt nature babycare hade jag köpt dem ist.

Marcus 8 December 2010 ♥ 3 560g & 55cm kärlek ღ
  • LinnV

Jag har provat typ alla, både byxblöjor och vanliga, utom ICAs och euro shopper.

Det enda sonen kan ha nu utan att de läcker efter en timme är Willys byxblöjor..

• skånegås

annat: tygblöjor allra bäst och av dessa ovan tar vi Willys då de funkar bra och är billiga.

• Hankii

vi använder oss av Willys blöjor, tycker att dom är jätte bra. Sen nu har vi även börjat lite smått att använda Willys Up & Go, tycker dom är väldigt bra också, sen är dessa blöjor väldigt billiga också! Glad

• April barn
    April barn skrev 2011-08-31 19:42:32 följande:
    Libero - Den enda blöjan som inte har fullt med lotion och parfym i.. URK! Också är den miljömärkt.

Hade de sålt nature babycare hade jag köpt dem ist.
    Har använt up&go sen det gick vid stl 4.
    Marcus 8 December 2010 ♥ 3 560g & 55cm kärlek ღ
  • FamilyForever
    Natulcien skrev 2011-08-31 12:26:00 följande:
    Vi har haft Pampers på vår son i 10 mån. och de har aldrig luktat. Kanske beror mer på barnets urin, vad barnet druckit etc?
    min dotter dricker enbart vatten.... så jag tycker det är så konstigt att det luktar...
  • FamilyForever

Så kul o intressant och se vad alla tycker!
    Ångrar mig varje gång jag köpt ett pamperspaket... men får ju så mkt rabattkuponger därifrån :)

Ska testa Willys nästa gång då ni e flera som gillat dom... och bra med lägre pris! 

• 3 barns mamma84

Ica är de händ som mina tre kunnat ha allt annat röd rumpi

Svar på tråden Vilken blöja föredrar du?