God doesn´t make mistakes
så aborterar man inte i vissa lägen där andra med annat tänkande skulle välja abort i samma läge. Sedan har
naturligtvis andra saker också betydelse.
www.familjeliv.se/Forum-26-74/m59377795-34.ht...
www.familjeliv.se/Forum-26-74/m59635323-8.htm...
Hittade bara två stycken men man kan endast söka 6 månader bakåt.
Men jag kan säkert ha blandat ihop dig med någon annan för du är nog inte ensam om att skriva så som du gör och som jag hakar upp mig på.
Jag tycker det är tråkigt att dina inlägg ofta är ganska hårda och jag personligen tycker det är tråkigt med sådana inlägg.
Men det är troligen så som du är och något som du trivs med.
Ber om ursäkt åter igen att jag frågade dig och att jag kan ha tagit fel på person.
www.familjeliv.se/Forum-26-74/m59377795-34.ht...
www.familjeliv.se/Forum-26-74/m59635323-8.htm...
Hittade bara två stycken men man kan endast söka 6 månader bakåt.
Men jag kan säkert ha blandat ihop dig med någon annan för du är nog inte ensam om att skriva så som du gör och som jag hakar upp mig på.
Jag tycker det är tråkigt att dina inlägg ofta är ganska hårda och jag personligen tycker det är tråkigt med sådana inlägg.
Men det är troligen så som du är och något som du trivs med.
Ber om ursäkt åter igen att jag frågade dig och att jag kan ha tagit fel på person.
*HAHHAHAAA*
mindre utvecklad person.... jag dör....
"fan va små tuttar du har, är du mupp eller??"
det som är det i grunden störda är att folk anser att det är en VÄRDEMINSKNING att testerna finns, fan så blåst och fördomsfullt.
jag betackar mig för sån idioti.
det är ju verkligen att ha fördomar mot folks anledningar. "jag vet nog hur du tänker, din jävla nasse". snacka om att sätta sig över folk och döma i sånt man inte vet ett skit om.
men det kallas väl projicering, antar jag, att man skyller andra för sånt man inte orkar se hos sig själv.
Embla på vilket vis är det en fråga om värde?