Mc Donalds mat
Varför får man alltid kalla pommes och varför ser det ut som de stampat på hamburgaren innan man får den? Detta gör mig irriterad
Varför får man alltid kalla pommes och varför ser det ut som de stampat på hamburgaren innan man får den? Detta gör mig irriterad
Jag tycker att McDonalds är dyrt i förhållande till vad man får för sina pengar.
Sladdriga pommes och en sned hamburgare som man knappt blir mätt på. Enda bukfyllan är kolsyran i minneralvattnet, men det blir ju bara en stor rap av det så efter 1 timme är man lika hungrig igen
och varför är alltid milkshake masinerna trasiga, gäller även MAX
Håller med ovan. Sambon gav sig ut en mörk, sen kväll i vintras när hans gravida kärlek blev sugen på milkshake. Åkte två mil för att få höra att maskinen är trasig.
Det är kärlek det.*s*
Tacka vet jag Sibylla. Där ser burgaren inte ut som en skosula.
lisamaria, nästa gång får du skicka honom till ICA kan ni göra milkshakes hemma istället.
Ååhhh....MC FEAST är det godaste som finns *ler stort*...
*Sjunger*...I´m lovi´n it
Höstlovet:
Får väl göra det. nu är ju bebis ute, så nu har jag inga såna nojjor. Men han klev upp från den varma sängen, klädde på sig, gick ut i regnet. för min skull. Rart, tycker jag.
Och så hade donkens maskin brakat. Taskigt.
lisamarie, det var jätterart tycker jag med. Själv får jag dåligt samvete om jag ber min kille hämta ett glas vatten när han ändå ska till köket.
Men får se vad man får för krav när man blir gravid.
*S*
Bara att utnyttja situationen.
Och för honom att lyda order.
Fy fanken för Mc Donalds.....