• NoomiNoomi

Mc Donalds mat

Varför får man alltid kalla pommes och varför ser det ut som de stampat på hamburgaren innan man får den? Detta gör mig irriterad

• Svar på tråden Mc Donalds mat
  • jenita

Själv har jag aldrig råkat ut för den här stampade hamburgaren på mc donalds och pommesen har varit perfekta!

Men är inte maten till belåtenhet så får man lämna tillbaka maten och få nytt! Enkompis gjorde det till mig och dom var så hjälpsamma och ville så gärna se till att allt var till belåtenhet! Så klaga om det är nåt fel!

• AW76

Mc Donalds är verkligen ingen hit längre. När man var liten o gick typ 1 gång om året var det ju sagolikt gott, men nu är det som TS säger.
    Tacka vet jag Burger King, åtminstone hamburgarna. Pommesen är inte goda där heller.

• NoomiNoomi

Men är det inte konstig så säj att köper man pommes från sibylla typ och tar med sig de hem så är de fortfarande varma men mc donalds pommes är kalla innan de når över disken typ.

• Lola Jämtland

Som sagt, tacka vet jag Sibylla.

• Smultronet12

Jag är inget stort fan över McDonalds direkt... men jag vet att om man inte är nöjd över maten, alltså den är kall eller så vidare så kan man alltid ringa McDonalds kundservice McSvar och klaga lite... kanske får ni ett gästkort!

• Runguska

Lola Jämtland: Sibylla har väldigt bra hamburgare, men det kostar ju som att gå och äta dagens på någon mysig restaurang vilket är lite tråkigt. I och för sig har de ibland extrapris eller erbjudanden och då brukar jag äta, just för att det är gott. Åt Superstar burgare varje dag i en vecka under en praktikperiod då de kostade 20 kronor styck, höll mig mätt på en sådan.

• NoomiNoomi

Seroc : jag tycker inte att priserna är nån skillnad mellan sibylla och mc donalds faktiskt. inte här i Kalmar iallafall

• Lola Jämtland

Seroc

Jag äter ute så sällan så för mig gör priset ingenting lixom....

• Runguska

NoomiNoomi: Nej, förlåt om jag var otydlig. Jag tycker att det är synd att "skräpmat" ska kosta så mycket då den mättar på grund av sin fetthalt eller något. Bättre då att få och äta dagens eller buffé och få grönsaker (mer än på burgaren) och hålla sig mätt längre samt slippa åksjuka på vägen hem i bilen.

Då jag och mannen äter på McDonalds blir det dyrare än om vi äter favoriträtten på restaurang. (Inte dagens) Och så ska det inte vara. Fast vi kunde kanske äta mindre eller något

• AxelArvid

Håller med Ts, jätteofta som hamburgaren är kall också.....osten har typ stelnat och fastnat i köttet....öhhhhhh

Svar på tråden Mc Donalds mat