• NoomiNoomi

Mc Donalds mat

Varför får man alltid kalla pommes och varför ser det ut som de stampat på hamburgaren innan man får den? Detta gör mig irriterad

• Svar på tråden Mc Donalds mat
  • NoomiNoomi

Seroc okej då förstår jag hur du menar. Jo det blir ju billigare att äta dagens nånstans.

• NoomiNoomi

En annan sak som stör mig med Mc Donalds är deras frukost. Kom två minuter i tio och de slutar servera frukost tio och jag skulle beställa hamburgare. nej de fick jag inte för det var två minuter kvar av frukost tiden. Men hallå liksom så j-vla irriterande. Spela roll. Istället fick jag vänta 2 minuter. hade väl inte sagt nåt om det rörde sig om 20 minuter

• Tingilya

McDonalds cheeseburgare e så underbara!!
    Annars gillar jag Burger King bättre

• Snurrig

Därför att det är på Mc Donalds. Ät på någon annan snabbmatkedja så får du smaka på lite kvalité!!

• fisbubbla

Vet ni hur många som jobbar på mcdonalds som spottar och gör diverse saker i maten? Jag sitter alltid och stirrar länge mellan bröden innan jag äter..

• ninahelena

Det är ju McDonalds...

Nä, stanna hemma och stek rotfruktsburgare och ät med grovbröd och rocculasallad... Mums...

• nallle puh

Ni har både rätt och fel. Jag har jobbat på 2 olika mcdonalds-restauranger under totalt ca fem och ett halvt år, och under den tiden så har jag aldrig sett någon medarbetare göra någonting med maten som man inte ska. Vi har samma hårda regler från miljö och hälsoskyddskontoret att hålla oss till som vilken annan restaurang som helst.

Om frukost så kan jag bara säga att anledningen till att vi håller så hårt på tiden är att grillar och fritöser har olika tid och temperatursinställningar beroende på vad vi ska laga till, så vi kan helt enkelt inte göra hamburgare hur tidigt som helst.

När det gäller klagomål på maten, kom gärna fram och klaga, fråga helst efter en arbetsledare eller restaurangchef, vi har lite större kunskap om maten. Tycker ni ändå att ni inte får rätt, ring till något som heter McSvar 08-7400001 och framför era synpunkter där.

M.V.H Johan genom min fru Nalle Puh

• Dino78

Tycker att maten jag får på McD oftast är varm. Har väl hänt någon enstaka gång att man får kalla strips.
    Skulle jag "alltid" få kalla strips skulle jag inte äta på McD, utan välja något annat ställle ist för att klaga

Svar på tråden Mc Donalds mat