• Anonym (jodåsåatt)

Jag är kär i min spinninginstruktör!

Jag är kär...

....i min spinninginstruktör!

Jag har familj, hon har familj... Jag lever i ett bra förhållande och älskar min man (han tillåter mig att träffa andra av samma kön) Hur hon har det i sitt förhållande vet jag inte...

Hon är så grymt vacker! Jobbigt, vågar snart inte gå dit mer... rädd att hon märker hur jag kolla på henne!
    Jag behöver min träning och gillar hennes pass så att byta gym bara för detta känns så där...

Hjälp mig sammla ihop mig!..  Jag vill dit för att träna, jag vill dit för att se/träffa henne men tror ni att hon märker något?

• Svar på tråden Jag är kär i min spinninginstruktör!
  • Anonym
    Philipsson skrev 2011-09-17 16:14:38 följande:
    Viu som inte behöver andra för att bli taggade kör på egen hand.
    Men visst är det trevligare med en sexig rumpa framför.
  • Philipsson
    Anonym skrev 2011-09-17 22:01:05 följande:
    Nej, var sak har sin tid. Och den där förbaskade musiken sen, som läcker ut från de där ställena. Hur fan står folk ut? Inte konstigt att folk blir döva! Och dessutom då ett skrikande fruntimmer...."KOM IGEN NUUUUU", "KÖÖÖÖÖÖÖÖR".

Nej, jag har aldrig provat, men jag vet att det är så ändå.
  • Platypus
    Philipsson skrev 2011-09-18 17:19:36 följande:
    Nej, var sak har sin tid. Och den där förbaskade musiken sen, som läcker ut från de där ställena. Hur fan står folk ut? Inte konstigt att folk blir döva! Och dessutom då ett skrikande fruntimmer...."KOM IGEN NUUUUU", "KÖÖÖÖÖÖÖÖR".

Nej, jag har aldrig provat, men jag vet att det är så ändå.
    Tycker du definitivt ska prova, det är faktiskt ganska kul

Den hemska skräniga musiken ger en bra rytm och det hemska skrikandet peppar en att ge det där lilla extra.

Men håller med dig om det där hemska, det är dock bara hemskt så länge man själv inte är med i det.
  • Anonym (jodåsåatt)

Rolig diskution det blev...  Alla som inte vill träna i grupp får mer än gärna låta bli!! ;) Alla tränar väl som dom vill?

Över till min fråga... Tror ni att hon märker något?

• Anonym (liknande)

Jag har gått och blivit lite småkär i min hundinstruktör. Har fram tills för ca ett år sedan trott att jag varit helt  straight, men inte nu längre! Blev faktiskt glatt överraskad, tycker det är coolt

Jag har ingen aning om hennes läggning, men hon bor själv och är singel. Vi är på hennes initiativ vänner på fb,  så hon gillar mig ju helt klart, men hur gör jag nu? Vill ju inte göra bort mig och verka för på. Dessutom har jar ju noll erfarenhet av tjejer...

Sorry om jag kapade tråden, men det bubblar över ibland och tar över hela min hjärna ju!

• Anonym (liknande)
    Anonym (jodåsåatt) skrev 2011-11-02 13:14:50 följande:
    Rolig diskution det blev...  Alla som inte vill träna i grupp får mer än gärna låta bli!! ;) Alla tränar väl som dom vill?

Över till min fråga... Tror ni att hon märker något?
    Jag tror att det märks mindre än man tror, på gott och ont och i det tillståndet som man hamnar i är det nog väldigt lätt att man inbillar sig saker
  • Anonym (Instruktör)

Jag tror inte hon märker det. 

• Platypus

Tror inte heller instruktören märker något under själva passet, men före och efter kan man ju alltid flörta lite

• lille Birger
    Anonym skrev 2011-09-17 22:01:05 följande:
    Typ alla kvinnorna som tränar envisas ju med att ha sånna där tajta, svarta träningsbyxor som smiter åt runt rumpan. Blir svårt att koncentrera sig på träningen.
  • Anonym (Kär i kuratorn)

Jaa du, det är då bättre att vara kär i sin spinninginstruktör än som jag som lyckats bli kär i min kvinnliga kurator. Det är definitivt INTE bra. Men väldigt trevligt ändå på något underligt sätt

Svar på tråden Jag är kär i min spinninginstruktör!