• Anonym (jodåsåatt)

Jag är kär i min spinninginstruktör!

Jag är kär...

....i min spinninginstruktör!

Jag har familj, hon har familj... Jag lever i ett bra förhållande och älskar min man (han tillåter mig att träffa andra av samma kön) Hur hon har det i sitt förhållande vet jag inte...

Hon är så grymt vacker! Jobbigt, vågar snart inte gå dit mer... rädd att hon märker hur jag kolla på henne!
    Jag behöver min träning och gillar hennes pass så att byta gym bara för detta känns så där...

Hjälp mig sammla ihop mig!..  Jag vill dit för att träna, jag vill dit för att se/träffa henne men tror ni att hon märker något?

• Svar på tråden Jag är kär i min spinninginstruktör!
  • hmmmmm

Hmmm.

Räkna cyklarna i lokalen. Alla de personer som deltar i passet kollar på instruktören. Som instruktör är man van att vara i centrum. Träna du, hon kommer inte att misstänka någon.

Vad du gör innan och efter passet kan däremot göra henne fundersam, men ett "Tack" och "Bra pass" är helt neutral. 

Spinn vidare du.        

• Platypus
    hmmmmm skrev 2011-11-08 21:06:25 följande:
    Hmmm.

Räkna cyklarna i lokalen. Alla de personer som deltar i passet kollar på instruktören. Som instruktör är man van att vara i centrum. Träna du, hon kommer inte att misstänka någon.

Vad du gör innan och efter passet kan däremot göra henne fundersam, men ett "Tack" och "Bra pass" är helt neutral. 

Spinn vidare du.        
    Så du menar man ska undvika att gå fram och spontant krama henne?

Håller med fullständigt, dessutom är det som så att om du har ork att fundera på hur du ska förföra henne så anstränger du dig inte tillräckligt i passet. Jobba hårdare på cykeln och lämna flirtandet till efter passet
  • hmmmmm
    Platypus skrev 2011-11-08 22:04:48 följande:
    Så du menar man ska undvika att gå fram och spontant krama henne?

Håller med fullständigt, dessutom är det som så att om du har ork att fundera på hur du ska förföra henne så anstränger du dig inte tillräckligt i passet. Jobba hårdare på cykeln och lämna flirtandet till efter passet
    Kramar ska helt undvikas eftersom man troligen kommer att vara riktigt äckligt svettig efter passet.

Som instruktör strävar men egentligen efter att alla ska kasta elaka blickar på en och tycka att man är så himla dryg som skriker och pressera på fast man är totalt slut och samtidigt få dem att tycka att det är ett bra pass. Knivigt.

Tror inte att någon blivit kär i mig hittills men man kan som sagt aldrig veta (tydligen) ??? 
  • SötKille21

Jag förstår precis hur du känner. Jag har alltid varit svag för tjejer på cykel och går regelbundet på spinning. Jag brukar gå fram och tacka instruktören efter passet och passar samtidigt på att lägga handen på sadeln på instruktörens cykel. Det är så nära jag vågar komma henne, jag får känna hennes värme och det ger näring åt mina fantasier. En gång har jag vågat lukta på sadeln också, men jag är rädd att det ska verka konstigt om jag alltid tappar något framme vid instruktören.

• Anonym (tänd på terapeut)
    Anonym (Kär i kuratorn) skrev 2011-11-08 00:01:47 följande:
    Jaa du, det är då bättre att vara kär i sin spinninginstruktör än som jag som lyckats bli kär i min kvinnliga kurator. Det är definitivt INTE bra. Men väldigt trevligt ändå på något underligt sätt
    Hahaha... Nästan i samma sits som dig. Jag är kär i min och mannens familjeterapeut. Spännande men extremt opassande. Gillar bäst de timmar jag får vara ensam med henne.
  • lille Birger
    SötKille21 skrev 2011-11-09 19:19:45 följande:
    Jag förstår precis hur du känner. Jag har alltid varit svag för tjejer på cykel och går regelbundet på spinning. Jag brukar gå fram och tacka instruktören efter passet och passar samtidigt på att lägga handen på sadeln på instruktörens cykel. Det är så nära jag vågar komma henne, jag får känna hennes värme och det ger näring åt mina fantasier. En gång har jag vågat lukta på sadeln också, men jag är rädd att det ska verka konstigt om jag alltid tappar något framme vid instruktören.
    Skulle du egentligen vilja ha din hand på sadeln när hon sitter där och cyklar, alltså så att hon sitter på din hand?
  • Anonym (...)

är du verkligen kär?? Du kanske mer är attraherad av henne o lite förälskad... känner du henne? Då kan jag köpa att du är kär, men inte om du bara tittar på henne o blir pirrig i byxan... då är det mer attraktion o ytlig förälskelse i min bok. Eller så är du kär i den person du fantiserar att hon är, vilket hon förmodligen inte är...

Hon märker nog inte. Är man instruktör så tittar ju alla på en. Om du däremot börjar prata med henne, dröjer kvar efter passet, försöker komma väldigt nära henne m.m så kanske hon undrar.

Hur har du tänkt? Vill du att det ska leda till en affär eller är det bara ögongodis? Alla attraheras ju av människor hela tiden, ofta går det över eller så leder det till något mer beroende på vad man gör åt saken...

Om din man är ok med det o du vill strula med henne får du väl försöka stöta på henne med risk att bli avvisad o då bli tvungen att kanske byta gym om det blir konstig stämning.

Annars får du väl fortsätta titta, hon lär nog inte märka nåt om du enbart tittar o fantiserar. Kanske du o din man kan fantisera tillsammans i sängen oxå.. Jag o min man brukar göra så, han om en till kille o jag om en till tjej.

• Anonym (Kär i kuratorn)
    Anonym (tänd på terapeut) skrev 2011-11-11 15:13:21 följande:
    Hahaha... Nästan i samma sits som dig. Jag är kär i min och mannens familjeterapeut. Spännande men extremt opassande. Gillar bäst de timmar jag får vara ensam med henne.
    Skönt att höra om någon annan som kärat ner sig i mindre passande personer . Visst är det jobbigt? Galet när man bara längtar till nästa besök. Vet ju att det hela är vansinnigt men njuter ändå av förälskelsen och känslorna det medför.
  • Anonym
    Anonym (tänd på terapeut) skrev 2011-11-11 15:13:21 följande:

beror lite på vad hon är för terapeut, vilken erfarenhet och utbildning förstås....men hon borde veta att du är det! Är vanligt att både män och kvinnor blir förälskade i sina terapeuter och är de rätt ute så konfronterar de sina patienter för att få det ur världen.
  • Anonym (tänd på terapeut)
    Anonym (Kär i kuratorn) skrev 2011-11-11 22:14:05 följande:
    Skönt att höra om någon annan som kärat ner sig i mindre passande personer . Visst är det jobbigt? Galet när man bara längtar till nästa besök. Vet ju att det hela är vansinnigt men njuter ändå av förälskelsen och känslorna det medför.
    Jobbigt och pirrande på samma gång. Brukar snoka på hennes bilder på FB ;). Anonym- jag tror nog hon anar att jag är det. Tänker berätta det för henne nästa timme, så jag kan gå vidare och få något ut av terapin.
Svar på tråden Jag är kär i min spinninginstruktör!