• magoo

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

HEJ!
    Wow, har precis hittat hit och är sååå imponerad! Så många bugaboogalningar (precis som mig då) på ett ställe. Härligt!
    Har en cameleon med sand bas, svart och sand fleece och snart även röd.

Har inte hunnit skriva nån info än men det kommer när barnen har lagt sig.

Min första fråga;
    Vilken åkpåse är bäst? Bugaboos egna eller nån annan? Behöver inte vara så varm, tänkte ha den till våren. Min pojke är ganska så stor i växten och 14 mån gammal så den måste vara rymlig. Lodger, hur stor är den?

Och vilken färg på bugaboos påse blir finast till min vagn?

Kul att "träffa" er!
    /Magoo

• magoo

Jarnis: Jo då, har hållit till där! Har sett dig där me´.

Ska nog ta en sand bugaboo påse. Vad kostar dom?

• magoo

Jag har den svarta fleecen och håller med om att den drar till sig det mesta, speciellt nu under vintern då man har massa ludd på mössor och vantar och så. Fast den är så snygg att det inte gör mig nåt.
    Frida S: rött är ursnyggt. Vilken bas har du?

• magoo

Hur ser era små hjul ut efter en tids användning? I mina fastnar en massa småsten och så har den där stålpinnen som går tvärs igenom börjat rosta. Undrar om det kankse är ett storstadsfenomen då det sandas och saltas mycket här. Undrar om det är nåt man kan reklamera?

• magoo

Snart tre:
    Hur sitter den i en cameleon? Och till hur stora barn passar den? Den är så fin men har aldrig sett en live. Velar mellan en sån och BBs egna

• magoo

Jag bor i Norge och tycker att www.finn.no är bäst! Går hyfsat snabbt att sälja vagn där. Fast libero.no är bra också.

Denna konsumentrådgivare måste ha det jobbigt med sömnlösa nätter..
    (Tänkte skriva mer om detta men känner att det är inte värt att lägga sin energi på)

• magoo

Hjälp mig nu tjejer!
    Tänkte beställa en BB påse nu men kan inte bestämma mig om färgen. Har sand bas och svart/röd/samd fleece.
    Ska jag då ha sand påse eller ska jag liva upp med röd? eller blir det konstigt?
    För har jag sand påse så syns ju bara suffletten, blir det fint? Har funderat på detta länge.... Ja, man är lite buggissjuk!

• magoo

Tack alla!
    Blir nog sand!
    Men, behöver jag verkligen en åkpåse om min kille redan är över året? Börjar tveka nu... kanske räcker med skinn och filt till våren och sen är han kanske för stor för påsen nästa höst???

Man kan bli galen för mindre,,,sliter mitt hår,,, då jag VILL ha en men tänker att det kanske är en onödig utgift.

• magoo

stargirl: Hur funkar det att ha den som sittdyna? Tänker mest nu på våren som det kan vara lättare att tvätta påsen än hela sittdelstyget.
    Och är det lätt att tvätta påsen?

• magoo

När jag har sittdelen framåtvänd, då tar själva ramen emot de små hjulen, alltså den vilar på den där pluppen som sticker upp från hjulen framme, hoppas ni förstår vad jag menar. Tänker att det måste bli en väldig belastning på hjulen då. Är det så på era vagnar oxå? (har cameleon)

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III