• magoo

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Jag har en skip hop dash. I denim så klart! Den sitter ok på handtaget men när jag har sonen vänd mot mig i sittdelen når han den och plockar ut saker och slänger iväg. En riktig buse.
    Tycker igentligen att det är onödigt med skötväska när man har större barn, för man stoppar bara på sig onödiga saker. Räcker ju med ett par blöjor i varukorgen. Fast jag skulle vilja ha nån form av mugghållare med ficka för mobil och plånbok på handtaget.

Bugaboo!!!!ROPAR!!!Skynda på med mugghållaren!

• magoo

God Natt alla härliga människor på vår jord!

• magoo

JagoTösen: ja de var fina! Hade den haft nån liten ficka för småsaker hade den vart perfekt. Synd att det inte fanns fler färger.

• magoo

Här har jag funnit väskan jag vill ha!!
    www.carryyou.com/images/Milan_on_Bugaboo_Gecko.jpg

Men de verkar som om de inte skickar till Sverige. Snyft. Precis lagom stor och plats för småprylar, blöja och våtservett. Och så flaskhållare.
    Liknar lite den från MacLaren som Jarnis har på sin vagn.
    Gillar verkligen dashen jag har nu men den är för stor. Brukar inte ha med mig så mycket grejer.

• magoo

mailade Pippilotta och bad dem ta in den i sortimentet. Man vet aldrig....

• magoo

Jag flyger rätt ofta och har köpt resväskan. Den är verkligen super! Tjockt vadderad och man får plats med massor i den. Jag brukar proppa den full med ytterkläder, förutom vagnen så klart, så slipper man ta med dem in på planet. Man får plats med alla tillbehör och lite till. Både vagnen och väska brukar klara sig bra. Värd pengarna om man reser mycket.

• magoo

Lillan 1: kitet kommer bara till cameleon. Men det finns att köpa löst. Fast det går ju lika bra med annat man hittar på bensinmacken...

• magoo

Bugaboo spaning i Oslo:
    Idag såg jag nästan inga vagnar alls ute! Snöstorm som aldrig förr! Men lillgrabben njöt för fullt i vagnen då jag tagit bort suffletten och satt på plastbubblan;regnskyddet. Han var så lycklig därunder. Medans jag höll på att flyga iväg i blåsten och snökaoset! Inte många som vågade sig ut med vagn idag inte
    Annars brukar jag se ganska många grå/svarta cammisar och några froggar där jag bor.

• magoo

Beställde en bugaboo åkpåse i torsdags från babytrader och har redan fått hem den!! Det kallar jag snabbt! De har verkligen toppenservice! Dessutom slapp jag betala momsen, så den blev väldigt billig, (ska ju igentligen betala moms i norge då) och dessutom fraktfitt.

• magoo

Stargirl: De kvadratiska ser mer praktiska ut, man får liksom plats med större prylar i dem. De var jättefina!

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III