Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
nån som sett Bayamo vagnen...? har kikat lite närmare på den och inte alls min smak! nån fler som tycker så?
nån som sett Bayamo vagnen...? har kikat lite närmare på den och inte alls min smak! nån fler som tycker så?
här har det VRÄKT ned...gick ändå på lååång prommis till mina föräldrar idag OCH på stan... NADA problem med geckon... inga hjul som fastnade etc.. kör med de små frammåt
Löööv it!
kan även tillägga att de andra mammorna jag stötte på på vägen med EL etc inte kunde gå på vissa små oplogade "stigar" så de fick gå runt massor med omvägar medans jag kom fram med BBn lätt som en plätt....
Blue Vapor...
ja jag var ngt tveksam till BBn vintertid -mest för snön och oplogade vägar här i västernorrland... men såååå härlig och lätt att köra iaf...du kommer nog bli kanonnöjd!
här har det snöat i dagar nu.. maken är ute och skottar ut bilen typ -asg-
vi bor mitt i stan men här i västernorrland är de väl inte världsbäst på att skotta direkt -harkel-
men som sagt ,går kanon att köra med BBn
kör som snart tre på bakhjulen i snön..tycker det funkar perfekt... gillar de mera än att vända de stora hjulen fram
har nyss varit i sundsvall och införskaffat en skötväska till BBn.... en helsvart..verkar faktiskt riktigt bra.. ska testa den på vagnen sen
Kikade även på skiphopen live ..kanske får bli en sån med sen ,vem vet
annars vart det några plagg på PoP med men inget som har med vagnen att göra
nu finns bild i galleriet på vagnen med skötväskan...
jag har geckon och är sååå nöjd
såå snygg men framförallt en jätelätt vagn i ur och skur -tro mej jag bor i norrland och har testat diverse omöjliga snöväder nu och det är peace of cake!
liten men liggdelen är jätterymlig och tror sittdelen kommer vara kanon med (vad jag hört som testat dom...)
Jonathans mamma..varför skulle du ha tjockare madrass? pga kylan lr?
tycker madrassen är fullt tillräcklig nu med åkpåse..
tildan-välkommen tillbaka hem... inte alls avis på er...hehe -jo vill också ..-s.
haft en bra semester? mkt shopping där?? :p förstår att du saknat BBn