Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Ingen som vet ang uppfällningen av de små däcken? *väntar ivrigt*
Ingen som vet ang uppfällningen av de små däcken? *väntar ivrigt*
fick ut dom själv nu...hur dum får man vara??!!
snart tre
ja ferrari.... hehe inte illa
jo alla ni bugabooo ägare...
har fått ut de små hjulen nu *peppar peppar*
men ska det liksom inte klicka fast/låsas fast? Lr ska dom liksom vara så chassit är "löst" ...förstår nån vad jag yrar om nu? alltså ska inte chassit sitta fast lr ska det vara så attt det är ihopfällbart hela tiden utan nån spärr
snart tre
tack så mkt *s* där ser man... vill bara göra allt rätt på en gång så man slipper göra om allt igen
ok nu ska jag försöka få ihop liggdelen då med suflett och allt...nån som ahr tips ang de??
nepp-sätta på lite kaffe så kanske hjärnan arbetar mera -fnitter-
när ni använt liggdelen
har ni då använt de små lr stora däcken frammåt mest?
japp nu är liggdelen på... när man satt fast det på chassit... ska det klicka till då lr sätter man på det så det går att dra upp liggdelen ur "pinnarna" på chassit utan nån spärr?
snart tre
ja det känns bäst att köra runt med det små däcken frammåt.. har provat lite runt runt här hemma.... blir det sånt snöväder etc får man ju bara vända då
~Tadaa,hela vagnen är ihopsatt nu~ ,nu går jag in i köket och hämtar mej en välförtjänt kopp kaffe
Stargirl:
ja Oliver har inte fått provåkt ännu ..... vart ju massa strul när vi skulle hämta vår laptop idag som vi köpt på elgiganten- kom hem och tror du inte dom inte fixat det riktigt iaf på servicen? blir tokig snart.. SÅ imorron bär det iväg till giganten igen *suck*
lisen lisen
såg att många fäster filurerna med säkerhetsnålar
annars finns ju sånna där trianglar att köpa tex på barnens hus