Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Liten
är 1,65 "LÅNG" och har en gecko...tror nog handtaget passar dej med....
Liten
är 1,65 "LÅNG" och har en gecko...tror nog handtaget passar dej med....
har ju varit och provgått ute med vagnen..vilken skillnad måste jag säga! kunde ju köras med en hand och guuud så glad jag vart över det,är heeeelt väskgalen så u kan jag ha med vilka favvisväskor jag vill utan att behöva stuva undan dom pga en jobbig vagn att köra
nu skaj ga bara bestämma mej för en skötväska... kan ju inte ha min brio väska till geckon -huvva-
förslag?
skiphop funderar jag på,svart då.... men är öppen för förslag
japp jag fick hem min ViF i brevlådan igår-intressanta insändare ang bugaboo
ang att köra i snön så tycker jag som ni andra skrivit-funkar kanon at köra på bakdäcken
ännu fler som tjatar om dessa tester - JAJA who care`s ? verkar som om folk tänker älta om dessa bugaboo vagnar i all framtid... tror man nog får slå lock fö öronen istället för att bry sej.....
skrattretande är det ju att dom sitter och klagar på de som har vagnarna och vill säga sitt... det innebär ju att de fortsätter även fast de tycker det tjatas för mkt om detta vagnar....well well..
ok det där garanti kortet som fanns i samma förpackning som dvdn ska man alltså skicka in? då måste jag göra det med....
nu har vi köpt en åkpåse som passade liggdelen i geckon kanon
och en svart vit dinglis zebra som hänger sååå fint ....
snart tre
dinglisarna är ju sååå fina
har dinglis skorna till Oliver -självklart med zebran
stargirl
får fixa bilder sen då
snart tre
klart du ska ha till nästa med
ja dom är sååååå himla fina, älskar dessutom svartvitt så det är utmärkt
har köpt de där svart vit zebra fleece setet på åhlens till lillen med så det matchar -haha-
fast övrigt i dinglisserien så gillar jag inget spec utöver allt med zebran... finns ju sååå fina snuttefiltar med.