Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
ja köpte nån vanlig åkpåse på barnens hus som apssade urbra till liggdelen... me nska köpa bbs egna sen då ja gska ha vagnen som sittvagn
ja köpte nån vanlig åkpåse på barnens hus som apssade urbra till liggdelen... me nska köpa bbs egna sen då ja gska ha vagnen som sittvagn
snart tre
det gör du rätt i
måste nog ha mej snutten jag med...
Mmmm brun och turkost låter kanonfint
vart köper man förresten de där drickeshållarna till bb vagnarna?? pch shoppingkrokarna?
har också läst lite om babybee här men vänner till oss som beställt därifrån har varit sååå nöjda och jag förstår dom
verkligen snygga fäger på bilstolarna...
blue vapor
har som snart tre både vagn och bb bärsele...tycker bärselet är skönt jag...
haha då ska ni se dödsblickarna man får här uppe med en bugaboo!!! Tildan bor ju i samma stad och har en frog ...vissa bara måste säga att den är dösnygg medans andra ser ut som de ska tappa ögonen.... -asg- who cares??? tom i sundsvall som är ngt större var det så när vi var där... till och med snäppet värre. sköt er själva säger jag
HAHA-var på BVC idag och vissa märker man att de inte är vana sånna här vagnar lr tycker det ser nå specialla ut.. så jag och en till mamma stod i hissen på väg ut därifrån jag md bugaboon och hon med en EL.... så sneglar hon massor på min vagn och säger... OJ (ned stora bokstäver) vilken fin och ovanlig vagn!!!! -tack sa jag bara! (haha men jag såg på blicken att hon menade nått heeeeelt annat) Ögonen höl på poppa ur henne
Det hon sa -like she meent it?? -HAHA
Inte bryr ja mej vad andra tycker heller men kul att se när de menar motsatsen....-fnitter-
tildan
jo självklart får vi ta en prommis -asg-
fnitter.jo man får nog ta och vänja sej
Lilla Sanna
har just blivit medlem på BVP jag med-verkar kanonbra!