Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

FINNS det ett säkerhetsbälte i liggdelen?? Jag vet inte, jag har inte hämtat min än....

• Blue Vapor

Aha, ja det hade jag faktiskt hört, kom jag på! Ska jag komma ihåg till nästa vecka då!

• Blue Vapor

Vad jag vet så är påsen gjord för vintern!
    Den är i alla fall fleecefodrad, behövs oftast inte sådär hypertjocka åkpåsar. Det finns ingen annan för sommaren i alla fall, däremot så skiljer sig den som egentligen är till Frogen från den som är ny till Cammen nu. Visst gör den, eller är det bara i färgerna? Kan inte minnas att någon tyckt den varit för tunn förut.....

• Blue Vapor

snart tre - den lär ha samma vatten/vindtäthet som klädseln på vagnen i övrigt också va?

• Blue Vapor

snart tre - du är smart du! Jag tänkte inte så långt, hehe... SJÄLVKLART ska jag också slänga på regnskyddet i sånt väder! Det gör man ju....

• Blue Vapor

*och ungefär DÄR kom jag ju på att jag har en Lodger Bunker istället för BB-påsen*

• Blue Vapor

Oh, jag vill ju meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed köra vagn ju!!!! Fastjaghoppargärnaöverförlossningen-ÄRdenverkligenheltnödvändig??

6 dagar kvar till hämtning!!! *firar lätt med en yoggi*

• Blue Vapor
    Ja jag gillar min mage, den behöver inte alls det bli mindre ivägen ,-)

Jag ska låna ut en varsin raggsocka till våra två marsvinskillar här, och så proppa ner dem i vagnen och ut å köra sen! Inte Jag får nog hålla mig till att öva här inne i lgh, ska nog göra en egen sån terrängbana och se vad hjulen går för - har hört att de lätt trillar av, ja faktiskt hela vagnen är rent livsfarlig!

• Blue Vapor

Heh.. jag skrev ner min dröm- /mardrömsförlossning häromdagen... Mardrömsvarianten blev mycket lång och detaljerad kan jag ju säga, drömvarianten kändes oerhört blygsam i jämförelse

Jaja, den måste ju ut i alla fall..... har jag hört.

Jag får fokusera på VAGNEN sålänge! Allt blir säkert jättefint å bra på alla sätt!

• Blue Vapor

Tssssssssssssssss..... vaddå köpt CA 15e nov.... om kvitto finns så vet man väl? Och vaddå bara sittdel....och säljes för att vi har andra vagnar, jomen tjena.....

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III