Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Jasså är DET länken till shanghaiväskorna?? Oki.
Tummy, vaddå, har du inte fått hem väskan? Då har du ju sluppit tullen ändå? Om du fått den alltså....
*VILL ha en Fleurville fortfarande....usch*
Jarnis - nämen se! Där hänger ju Fleurvillen med spec-fästen på EN BB ju!! Coolt! Fasen också.
Tummy - minsann!!
Jag shoppar jätteofta från USA och har fastnat i tullen x antal gånger, men har ALLTID varit tvungen att liksom lösa ut mina paket i såna fall. Har alltså fått lapp med allt specificerat från tull/post och så måste jag gå och betala det för att få paketet. Vad lustigt att de gör olika! Och något sånt "årsbesked" har jag aldrig sett eller ens hört talas om förut! Mysko! Men då förstår jag att du inte känner dig "safe" än!
Aha, men då har du säkert klarat dig den här gången!
Åh, och snart får jag hämta vår vagn!! Det ska bli så KUL!!!
Såg grannen ute med sin frog igår, den verkade slira något i snön på gatan, men hon körde den ändå med en hand och jycken i den andra! Det såg ut som hon nog tryckte upp den lite, dock! Men va fasen, klarar den lilla nätta mänskan det med en hand, så ska väl jag klara detsamma?? Dessutom så bor vi nog på Sthlms mest OPLOGADE gata just nu.... de bygger ett nytt hus här precis bredvid, så jag tror det beror på det...
Jösses, det verkar vara någon som inte är nöjd (eller som helt gått på testet...) när man säljer den efter bara TVÅ veckor.....
82an - FAKTISKT ja! Låter ju helt underligt, tycker åtminstone jag...
..och där har nyfikna jag mailat....
Har inte läst alla inlägg från idag, men...
Ang Camen på blocket : jag hade definitivt inte mailat och frågat varför de säljer den så tidigt, om det inte hade varit för att tonen i annonsen var så hurtig! Men säljer man en sådan vagn och dessutom skriver att den bara använts så kort tid som två veckor, så får man nog vara beredd på att folk verkligen undrar! Riktigt så makaber är jag inte....
Har vaggat omkring på Outleten i Barkaby i eftermiddag, med min lika höggravida syster GUD så sakta det gick för oss! Köpte lite saker på Babyland - kudde till vagn och säng, tuttvärmare
och en supersöt sån vagnsgrunka med figurer på.
Ja just, ja, jag fick samma svar som någon tidigare sa, att de har dubbelt med vagnar, men är jättenöjda med den!