Inlägg från: snysop |Visa alla inlägg
  • snysop

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

magoo,
    Vänta bara tills du byter färg på den för första gången! Vagnen blir som ny och kärleken tänds igen!! Gick från "tråksandtopp" till knallorange! Sicket lyft!

• snysop

Tummy,
    Ja herregud... Amningshjärnan är inte att leka med... ojoj...

• snysop

Blue Vapor,
    !Klick klick! snarare... Två vita grejer på sidan skall pressas in och sen äre bara å lyft!

• snysop

å sen är det "klick klick" igen för att fälla ihop chassit... som efterföljs av ett "wooow" när man insér hur smidigt det var...

• snysop

Granarna,
    Håller med om att det är dumt att vagnen blir i två delar när man fäller ihop den, det är en av de nackdelar jag tycker den har (varukorgen är den andra nackdelen).

Men vi har "löst" problemet genom att lägga liggdelen längst in och sen ställa chassit på ena sidan, dock med regnkappa över liggdelen nu när det är blött ute. När jag är riktigt lat eller har glömt ´regnkappan så "ställer" jag liggdelen på någon ledig plats i bilen. Har aldrig och kommer aldrig ställa liggdelen på marken när det är blött ute, men måste man det så måste man.

• snysop

jompa, Du kan vara lugn! För det första så försigår ingen mobbing i denna trå! För det andra så har mååånga valt grå/svart.

• snysop

Gissa vad jag drömde inatt?!?! Helt sjuk är man... (det är jag iofs, förkyld... )

Jag drömde att man visst kunde fälla ihop BB till en del, dvs som på de traditionella vagnarna... Fick en snilleblixt "AHAAA är det SÅÅÅÅ man gör!!!". *hehe* Tänk om det kunde vara sant...

• snysop

Vi har oftast chassit i bilen och då låter vi stora hjulen ligga i bilen medans vi håller i handtaget och fäller upp den till första läget, sen sparkar jag till den lilla pinnen för småhjulen så att man kan ställa vagnen ner. Vi har iofs en hög bil så då går det.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III