Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Fleecepreece från Pingpong: The extra fleece set is 79,95 EUR plus 10,00 EUR for shipping.
Fleecepreece från Pingpong: The extra fleece set is 79,95 EUR plus 10,00 EUR for shipping.
Boho,
Det tyget gillar jag... har sett det på någon annan grej. Kul att folk börjar göra egna covers nu! Hoppas någon börjar sälja sådana som är bra gjorda till BRA priser (alltså inga överpriser).
snart tre,
Asså?! Cool! Vet du vad de heter?
PS TACK TACK TACK för ditt mail! Ovärderligt! Längtar så upp till er nu! DS
Frida S, Åh vad kul! Men beställ vagnen nu, det är lika bra.
/säger hon som beställde vagn i maj och fick bebbe i december...
tummy, *hehe* Eftersom att Cameleon inte fanns i Sverige (och ingen visste OM den skulle komma) så passade vi på att köpa den i en butik i Maastricht under ett besök hos mina föräldrar som bodde där då (trots att bf var i slutet av nov). "Tyvärr" har de flyttat hem nu så ingen kan köpa coola holländska prylar till oss längre.
OM något hade hänt så hade man ju kunnat sälja vagnen eller något...
Frida S,
Kom ihåg att testa med att köra med bakhjulen fram innan du ger upp isf.
Vi har kört på skogsstigar men det är inte hjulen som är problemet utan stigen... stockar, grenar och höga knölar gör att vagnen (alla vagnar) lutar och har sig...
tummy...
Hoppas bara att du blir nöjd så du inte bombhotar oss sen...
Och jag håller med... ni är underbara!! Sitter ofta framför datorn och ler!
"Tyvärr" verkar det vara många som tycker att den är ful och struntar i den endast p.g.a det... trots att vagnen skulle passa dem bra/bättre än den vagn de har idag. Men det är iofs inte mitt problem...
Men sen är vagnen lite dyr... faktiskt. Och det förstår jag avskräcker många.