Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
HAHAHAHA, näe, verkligen inte jobbigt att ta bort!! KLICK - borta! Och då menar jag verkligen KLICK -borta!
HAHAHAHA, näe, verkligen inte jobbigt att ta bort!! KLICK - borta! Och då menar jag verkligen KLICK -borta!
Ja jag är helt impad här, av det superlätta klickandet Och då HAR jag ändå pilllat och petat i sedan typ september
Okej, är ni beredda, ni som vill ha bra tips på ihopfällning och uppfällning??
Here goes:
FÄLLA UPP daddytypes.com/archive/open_a_bugaboo.jpg
och så
FÄLLA IHOP daddytypes.com/archive/fold_a_bugaboo.jpg
Fast jag har fått en bättre beskrivning på hur man kan fälla IHOP den faktiskt...*letar* nähä, det hade jag inte alls det..... MEN, man måste ju inte lägga ner handtaget sådär på marken helt, man kan ju ta tag i mittpinnen mellan hjulen på vägen ner liksom och bara lyfta upp hela alltet. Skitbra förklaring, verkligen
Jag säger absolut JA till rött oavsett kön på barn! Rött är dösnyggt!
Hm, jag har provat med Maxi cosin nu på chassit, men jag tycker det är mkt trögare att knäppa av det än vad liggdelen är - ska det vara så? Liggdelen är ju bara att först trycka på fyrkanterna och sen kan man lyfta, men med cosin så måste jag trycka OCH lyfta samtidigt....... det fjångar liksom inte upp en bit av sig självt...
Okej, nu har jag kollat på en vrålasnygg röd frog här i nåt galleri.............. och jag fattar nog inte riktigt. Ibland så säger folk att frogen är SÅ mycket snyggare, för att ramen är helt silvrig...men det är den ju inte?? Den är ju precis så svart som min Cam? Eller är det jag som har synfel såhär i slutet på graviditeten???
Jaha...................... jaha........ men JAHA. Jag hade helt för mig att alla oh:at över Frogens snygghet..... Aja, men dåså, då var det inget
Nä för PRECIS, visst är den likadan som Camen, helt svart??
82an - låter mkt tryggt!
*morr* jag blir tokig!! Jag gör nåt fel då jag ska fälla upp vagnen på det smarta sättet, så plötsligt är handtaget ända borta över de SMÅ hjulen?! Måste bero på att jag kanske inte släpper de vita plupparna tllräckligt fort.... håller väl i dem för glatta livet, kan jag tänka
Fniss
Nu var jag ute i vardagsrummet och tränade lite...igen... kämpar som ett djur för att få in rätta knycket och hör plötsligt ett smått panikslaget "va va va?! GUMMAN ÄR ALLT OKEJ, har du ONT?? " innifrån sovrummet där sambon låg och sov
Ojje, ehm, jaaaaa.... jag övar lite bara på vagnen.... förlåt.....
Stackars man
*skäms lite*
Oh, upp på foten... okej, ska jag testa imorrn då! Lägger ni själva styret på foten då eller menar ni kanske på nåt annat sätt? Uno - det där låter som ett sånt där scenario som jag mycket väl kan se mig själv i
Fniss, nä jag väntar till imorrn - jag lyckades just väcka honom igen för att jag scannade här..... bäst jag också går och lägger mig, har lite ångest för att få lika äckliga förvärkar inatt igen bara....
Tack för hjälpen!