Inlägg från: snart tre |Visa alla inlägg
  • snart tre

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Men herregud - ggogla..he, he... Var lite för snabb märker jag

• snart tre

Ja, Cole & son har så grymt snygga tapeter. Man behöver ju inte tapetsera ett helt rum heller utan kan köra med en tapetfondvägg med lite dyrare tapeter i stället för ett helt rum med lite billigare. Happy tapethunting

• snart tre

Jaha. så flödar myterna, avundsjukan och konstigheterna här på FL igen och återigen används BB som ngt slags slagträ för att generalisera kring förälderskap. Håller på att smälla av när jag läste den här tråden (läs TS). Har dock inte varit inne och sagt ngt - blir matt bara av att läsa vad en del skriver där inne:

www.familjeliv.se/Forum-3-100/m6502040.html

Finns det något slut på de här dumheterna?

• snart tre

82an: Jag är stum av förundran över hur vissa människor här (fast jag borde inte vara förvånad längre) på FL tänker/resonerar.

• snart tre

Absolut - jag ger mig inte in i en sådan idiotisk diskussion - änner mig inte träffad heller. Är bara så less på att BB konstant används i negativa sammanhang här.

• snart tre

Soffan1: Vi har exakt samma väder här och det gick alldeles utmärkt att rulla Froggen idag. Det är bara kramsnö som kan vara lite halvbesvärligt - tror inte du kommer behöva köra med stora hjulen framåt.

• snart tre

Angel80: Varukorgen är lite mindre ja, än hos traditionella vagnar. Några lättare påsar får du dock ner där - du kanske inte ska storhandla mat med den dock. Sen brukar jag stoppa mina inköp i skötväskan (har BB:s egen ryggsäck som är rymlig). Så det beror på vad du förväntar dig.

• snart tre

He, he... jag förstår precis - är också skogalning

• snart tre

Hallå alla som vill köpa en Lodger Bunker på nätet! Här är ett tips som jag nyss hittade:

www.1klass.se

Vet inte hur priset står sig, men den kostar 676 och de levererar fraktfritt. Är säker på att jag sett den i butik för högre pris. Bra webshop förresten!

• snart tre

Min man var helinne på att köpa en knallrosa UJ (det här var innan vi hade hittat vår knallröda BB Frog). Han hade nog gillat den grå-rosa cammen om vi skulle ha valt vagn idag. Och han har också köpt en jättecool rosa tröja med en knallrosa folkabubbla till Gilbert på Haven. Tur att man är gift med en så vidsynt person.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III