Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Visst ja - kullersten som underlag? Jag har kört BB många ggr över Gamla Stans grova kullerstenar utan några problem - stötdämpningen är mycket bra
Visst ja - kullersten som underlag? Jag har kört BB många ggr över Gamla Stans grova kullerstenar utan några problem - stötdämpningen är mycket bra
Lyfter min fråga igen även om jag vet att den är tjatig, men sökfunktionen fungerar ju inte längre
Ni som köpt SkipHop-väskor; var finns lägsta pris (på nätet utgår jag ifrån att det är)? Är det Kiwi-kid eller någon annan webshop? Är risken stor att man måste tulla om man beställer från Kiwi-Kid?
Måste ha en ny skötväska och S.H skulle passa mig bra.
Snysop: Tack för svar - jag tycker mig också ha sett att det har varit en del som åkt fast när de beställt från K.K. Känns inte så kul...
För min del tror jag det blir en duo faktiskt eftersom min BB-ryggsäck är av den mera rymliga och fackindelade sorten som jag kan ta till om det kniper. Är ute efter en liten extra skötväska och tycker duon verkar bra.
- Någon som har en SkipHop duo här inne? Var har ni beställ den och hur mkt fick ni betala?
- Någon som åkt på tull när ni beställt från Kiwi Kid?
Emlet: Japp, jag har faktiskt funderat på att beställa just från 1Klass med tanke på att priset verkar vara lägre än i andra svenska butiker och frakten är ju fri som sagt var (hurra!!!!). Tycker priset verkar vara bra, men det är ju ändå intressant att höra om man kan beställa den ännu billigare någon annanstans.
isamamma: Jag tror absolut att 1klass är ett bra ställe - har också bara hört bra om dem. Var bara nyfiken på hur mkt det skillde mellan att beställa där och från Kiwi Kid. Tror inte jag kommer att beställa från K.K (i så fall måste det var väldigt mkt billigare för att kompensera för en ev. tull).
Blue Vapor: Tack för svaret Jag betalar alltid med kort när jag nätshoppar, men bra att veta.
Lundinma: Åh, vilken färg och modell blev det?
Ja, tyvärr har jag upptäckt massor på 1klass som jag vill ha. Härligt, härligt - men farligt, farligt....
Min man bara skakar på huvudet när det dimper ner paket i brevlådan med mina nätshoppingutsvävningar
Jompa: Mycket bra beskrivet
Rekommenderar också Bumbon - även om jag vet att alla barn inte gillar den. Snysop, kan du testa den på H någonstans innan du bestämmer dig kan det vara bra
Jag har också Rätt Starts kudde och täcke, förvisso till spjälsängen men de är jättebra. Säkerligen kanon till vagnen också. Köp inte Ikeas billiga iaf (vi har en sådan som extrakudde, men har knappt använt den).
Tillägg: Rätt Starts babykudde, den schystare varianten (kostar ca 150 kr) har formsydd stoppning - stoppningen flyttar sig alltså inte som den gör hos t ex Ikeas dåliga kudde. Materialet släpper också igenom fukt, vilket är bra särskilt på sommaren då det kan bli varmt.
Varsågod - här är superbra Bumbo-info:
www.spacebabies.se/bumbo.html
JagoTösen: Trist! Får jag fråga, vilken av kuddarna har du? Den gamla varianten eller den formsydda?