Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Tummy: Låter hur snyggt som helst - kul att du väljer en Shanghai-väska, den kommer att sticka ut snyggt.
Tummy: Låter hur snyggt som helst - kul att du väljer en Shanghai-väska, den kommer att sticka ut snyggt.
Blue Vapor: Vet vilket sele du menar. När vi tittade runt bland de olika märkena och modellerna så valde vi bort de snedställda selena eftersom jag var rädd för att jag skulle snedbelasta min rygg (har haft lite problem med det tidigare då jag släpat tunga handväskor på samma axel hela tiden). Vi köpte ett BB - men faktiskt inte Active (så jäkla mkt tampar att hålla reda på) utan ett original i jeanstyg och det fungerar bra för oss som inte använder det jätteofta. I början var G inte så intresserad av att sitta i selet, men det har tagit sig och nu gillar han att sitta i det och kika över axeln på ngn av oss. Det är dessutom perfekt att ha honom i när vi går på husvisningar.
Men det där med vilka selen som fungerar eller som man gillar är ju så olika. Har hört att Red Castle ska vara bra iaf. Vi var lite osäkra på om vi skulle köpa ett sele innan G kom, men resonerade så att det alltid gick att sälja ett BB-sele till schyst pris om han inte skulle uppskatta det.
Blue Vapor: Ja, precis - det var så jag menade. Svårt att förklara. Jag vågade helt enkelt inte köra med ett sådant sele - de små liven blir ju snabbt ganska tunga.
Blue Vapor: Knepigt med lås och färger! Visst har du en grå vagn, med blå lodger och orange skip hop? Men vad har du för färg på fleecen (var det svart eller är jag ute och cyklar)? Och ska du ha två lås? Om jag har rätt så tycker jag, om nu inte det orangea låset finns, att du ska ta ett transparent eller svart lås att ha på vagnen (mellan chassi och överdel) och ett blått att ha till vagnslås. Det borde väl funka och skär sig inte? Och då kan du dessutom byta fleece om du vill.
Vilka I-landsproblem vi har här!
Emlet: När var du i gallerian?
Emlet: Jag också - då borde vi ha sett varandra. Vad kör du för modell och färg?
Emlet: En röd frog med röd åkpåse oc svart BB-skötväska. Jag passerade W vid två tillfällen.
Emlet: Jepp mörkt hår och svart jacka
Emlet: Ja, vi är väldigt nöjda med färgen
Ja, trevlig fredagskväll alla BB-vänner. Gilbert sover som en stock och vi ska äta lite gott, ta ett glas vin och spana i kändisar på dansgolvet på tv senare. Altid lika roligt att se stelpinnarna Peppe & Paolo svänga sina lurviga *hrm* försöka i alla fall. I morgon blir det en massa rolig shopping....