Gomorrn! Blev just väckt av nån galning som ringde på min MOBIL och ville sälja nåt urviktigt..... han fick tag i helt fel person, kan jag säga - en svintrött gravido som vaknat fyra miljarder ggr under natten. Täppt, förvärkar (I think??), bäckenont, svettats, behövt byta sida
Ang sjalarna - APSELUT förstår jag att sjalar visst det är bra, det var inte så jag menade!
Det jag inte fattar är varför det så sanslöst kategoriskt ylas om hur DÅLIGT det är med allt annat än en sjal, samt hur ohyggligt SUPERONÖDIGT och snobbigt det är att köpa sig en vagn som råkar vara bekväm både för förälder och ergonomisk för barnet!
Och, ja precis Tummy, det var nog det jag anade, att de flesta bär mer i sjal "därinne" än kör vagn. Men de allra flesta föräldrar kör nog mest vagn och har bärsele(okej och sjal då) som ett skoj/bra/mysigt/smidigt komplement under en begränsad tid. JAG har i alla fall inga illusioner om att bära mitt barn någon längre tid under uppväxten. Det blir nog en liten krock där, redan i grundtanken.
Som sagt, det enda jag reflekterade över eg, var det kategoriska ylandet
Om en vecka får vi hämta vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagneeeeeeeeeeeeeeen. Den snobbiga och BRAIGA vagneeeeeeeeeeeeeen!
*steppar*