Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Oj.... det VRÄKER ner snö här nu igen.. *solna/haga*

• Blue Vapor

snälla söta rara.... svara inte ens på det som just dök upp i "sämsta barnvagnstråden" jag orkar inte ett varv till med det jävla skitsnacket!!!

• Blue Vapor

*kämpar för att inte sätta igång förlossningen pga upprördhet *

• Blue Vapor

Regret -
    har inte övat själv, men min granne med kroppsfigur petite har en frog. Hon bor tre trappor upp och hänger chassit på ena axeln och tar sen liggdelen/nu sittdelen med båda händerna i bågen och bär upp allt.

• Blue Vapor

Åh gud. 9 dagar kvar till bf - detta är ju helt vansinnigt ju.

Är så virrig och PISSnervös och orolig att jag inte ens klarade av att dema fällningen av min fina FINA vagn igår då lite långväga släkt var här förbi..... min lillasyster fick en liten kille tidigt i lördags morse som resultat av en oförskämt lätt och snabb förlossning. Så nu har jag räknat upp mina odds för detsamma. BLÄ.

Det enda jag vet säkert just nu är att jag vill ha en orange topp och en stormgrå Skiphop och en Lodger Wrapper så fort som möjligt. Thats it. Om jag så ska köra omkring marsvinen i varsin raggsocka i vagnen.

• Blue Vapor

Men oj, har de blivit sjuka???? Min sambo kommer bli helt knäckt den dagen det händer här...... och jag har jättedåligt samvete för att jag har börjat tycka att de smutsar ner så hemskt. Det blir nog en ny dyr dammsugare till att börja med i alla fall.. de är ju hans ögonstenar

• Blue Vapor

Åh, turkooooooooooooooooos....*slemma*

• Blue Vapor

Är det någon här som handlat från det här.... 1klass eller vad det heter? Jag funderar på att köpa en Lodger Wrapper därifrån, jättebra pris ju! www.1klass.se

Någon som har erfarenhet? Förstår inte riktigt om sakerna kommer med post eller på något annat sätt....

• Blue Vapor

Hehe...

Svarade ja på Bugaboon och ljusslingorna Hade haft öppna hyllor i köket ifall det inte var så att vi upptäckte att just den väggen var av kex, har bara målad fondvägg, och äter all choklad. *asg*

• Blue Vapor

FridaS - vetdu, det undrar jag med! Både varför de säljer så bövla tidigt, och var man hittar Manhattan-väskor

• Blue Vapor

En duo kostar $50 och frakten $18 från Kiwi!

Köper mycket annat från USA och det händer väldigt sällan att något fastnar i tullen. Det är ju rena stickprovsnedslag de har möjlighet att göra. Min väska kom i en stor brun låda, tror inte ens att det stod "kiwikid" på den, och jag har för mig att värdet var nedskrivet till $30 nånting. Jag är i alla fall helnöjd! Köpte ju en mugghållare samtidigt också!

• Blue Vapor

Ovanligt lång tid, när jag jämfört med de flesta andra - det tog två veckor, dvs typ 10 arbetsdagar. Fast det är iofs inom normal air mail-tid (5-10 arbetsdagar).

• Blue Vapor

Och det verkar ha kunnat strula för dem som inte betalat med kort! Bara så ni vet.

• Blue Vapor

*chockad* vi har HUR många sidor i denna tråden?????

Seglare - jag förstår att du inte hittar Tyvärr så vet jag inte..... hoppas någon annan är vaken!

• Blue Vapor

Min dash hänger också bara på vagnen, med långa remmen. Jag tycker den verkar hänga jättebra där! ... fast jag har iofs inte börjat skumpa omkring än Men det har ju Snysop

• Blue Vapor

*helt kokobäng* jag har ingen dash, och det VET jag, jag har faktiskt en duo. Men hänger där gör den likväl

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III