Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Ja, Safemanlåsen RULES!!

• Blue Vapor

Undrar ifall BB kommer att börja komma ut med nya toppfärger typ åtminstone en gång per år? 06-collection, 07-collection osv? Det hade nog jag satsat på, som produktutvecklare i alla fall....

• Blue Vapor

Lillan - det är bara att plocka fram service-kittet det

Där står precis hur ofta och var du ska rengöra och smörja med siliconsprayen som följer med. Åtminstone varannan månad ska man plocka bort de små hjulen och skölja rent med ljummet vatten, oftast får man pilla/klippa bort hårstrån som fastnat i kuggen också, har de andra här sagt. Sen sprayar man på anvisade ställen med siliconsprayen.

• Blue Vapor

Rubygirl - ja just ja, det var ju du! Det var precis din erfarenhet jag hade i åtanke då jag tvekar att handla där..... jag ska nog inte vara dum-snål! Jag hoppar över att shoppa där!

Ang PAYPAL - nej, jag har också paypal-konto, men har det knutet till mitt VISAkort, dvs sätter aldrig över några pengar till själva paypalkontot, däremot går transaktionen via dem.

• Blue Vapor

Lillan 1 - jasså, fick ni inte med något servicekit till vagnen? Cam:en? Vad konstigt..... synd, för det är verkligen jättebra att ha! Eller köpte ni kanske Geckon, då ingår det kanske inte?

Mugghållare - både jag och Norrlandsförälder har köpt mugghållare till BB camen på kiwi-kids för $16, själv har jag inte orkat montera min än, men Norrland har och det funkar perfekt! Heter Valco och är i svart plast.

• Blue Vapor

Lillan - vad skönt att det gick att fixa till!

• Blue Vapor

HIhi, jag ser också att Liv har en Cam på en del bilder, de verkar inte riktigt vara i kronologisk ordning? På någon av de första sidorna då hon är ute med sin svärmor! Annars är det froggen

• Blue Vapor

Leve - jag har länkarna!

Fälla UPP
    daddytypes.com/archive/open_a_bugaboo.jpg

och
    fälla IHOP
    daddytypes.com/archive/fold_a_bugaboo.jpg

Fast jag håller på att träna på uppfällningen.. det där sättet går inte så bra för mig. Och då jag fäller IHOP den så håller jag kvar i handtaget med ena handen och tar tag i mittstången med den andra - så slipper något hamna i backen!

Mama30 och Naomi - tyvärr kan jag inte svaret på era frågor, hoppas någon annan fortfarande är vaken?

• Blue Vapor

Vår svarta har stått i vårt superdammig vardagsrum nu en vecka, och är inte det minsta dammig! *nöjd* men en röd är ju ändå hur snygg som helst

• Blue Vapor

gamma -

bara nyfiken, vad är det du tycker är så oerhört fult med Camen jämfört med Frogen och Geckon? Den enda visuella skillnaden jag själv kommer på är att Geckon har synlig aluram till skillnad från både Frog och Cam, samt fleecen då på Camen. Är det fleecen du menar då eller har jag missat något annat?

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III