Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Helena75 - jag är nog rätt skräckslagen...... Shoppar för att skingra tankarna Men det är såklart superhäftigt i samma andetag.... Man fattar ju att det inte är någon idé att försöka greppa vad som kommer hända sen, det är alldeles för stort för att förstå detta innan den pluppat ut. Så man boar väl efter bästa förmåga, antar jag

82an - vet du hur de gör med garantin där? Börjar den ticka efter man plockat ut vagnen eller? Dum fråga kanske... Hur nära inpå ska du ta hem den? Eller ni kanske redan har bebisen? Minns inte riktigt..

• Blue Vapor

Aha, ja så var det! Hur nära inpå skulle du ta hem vagnen? Jag vet inte vad som är bäst..... Man vill ju HA den klar hemma även om man skulle föda lite tidigare, och jag vill gärna hinna "öva" lite först också... En månad innan kanske? Eller två *fniss*

• Blue Vapor

OJ!!! NIO veckor?? Haven sa att de hade leveranstid på 4-6 veckor... huva! Ja då är det nog bra om jag beställer den nästa vecka då!

Är i v 29 nu.. eller var det v 28? *vims vims*

• Blue Vapor

Meandmyfamily - jasså kan man köpa BBn utan liggdel? Det har jag ALDRIG hört förut?
    *och nu ska tant sova*

• Blue Vapor

Imorrn tror jag att jag ska ta och beställa vagnen! Det känns jättestort! En grå/svart Cam, och så ska jag köpa en Lodger Wrapper om de har någon vi vill ha..... och beställa babyskyddet om de säger att det funkar i vår nuvarande långlånebil eller den vi ska köpa mot sommaren! (någon som vet hur Cabrion funkar i Jepp Grand Cherokee eller Renault Megáne Scenic??)

Det ska bli SÅ spännande! *alldeles nervös*

Jag har pajjat mina övre magmuskler också, tyvärr, och det gör så FRUKTANSVÄRT ont, så jag inte vet var jag ska ta vägen..

• Blue Vapor

Hehe, ja det känns onekligen STORT detta...

Men vet ni? Nu alldeles nyss så råkade jag visst shoppa en Lodger sån förvaringspåse....... på inreda.com´s rea! 177 spänn. Sambon sa jag fick.... Inte för att jag behöver fråga, men ändå..... Var ska detta sluta? Det blev en röd/brun/creme, kanske samma som jag tänkte köpa wrappern i.

• Blue Vapor

Beställde vagnen igår! Grå/svart Cam och så ett svart nytt Maxi Cosi Cabrio till! Hämtas den 22a februari! Oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! Körde den lite i butiken också, så GRYM! Stabil som tusan men ack så smidig alltså! Jag ska ha nedräkning nu!

• Blue Vapor

Filippinan - jag tycker du ska ta med din mamma och titta på vagnen irl, och få den demad! Den är inte det minsta liten! Folk verkar få för sig att det ska få plats både leksaker och att barnet ska kunna vända sig fritt i sittinsatsen - ehm, barnet ska sitta bältat! Och vi har annat att förvara leksaker i... en back hemma

Ligginsatsen är också en av de största på marknaden!

• Blue Vapor

Vi ska köpa en storm-grå Skip*Hop till vår svarta Cam med dimblå Lodger Bunker! Eller en orange................................... *beslutsångesten har till den 9e på sig, då inköparen vill ha slutgiltigt besked *

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III