Inlägg från: Blue Vapor |Visa alla inlägg
  • Blue Vapor

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Ännu bättre då!

• Blue Vapor

Åh, så SAKTA tiden går...... jag vill att det ska vara den 22 februari NU! Så jag får vagnen och babyskyddet

Sen får tiden gärna förstenas, för sen är det bara en månad kvar till BF *nervös*

• Blue Vapor

Stargirl - näe............ och det är jätteläskigt.... de senaste två veckorna har det hänt jättemkt med magen - den har utvidgats invändigt och bebisen KNÖR sig fram nåt helt brutalt! Fast jag har nog blivit likvärdigt mer kär i den under samma tid också iofs

Imorrn kommer min sambo äntligen hem från en vecka i USA också! Jipiiiiii! Han lär väl svimma då han ser badbollen som någon monterat fast på mig.... och på torsdag ska vi på första föräldrautbildningen!

..och prata förlossning.... Kan man inte prata mat isället? Eller tja varför inte POLITIK, det vore långt mkt trevligare tycker jag....

• Blue Vapor

Ja det ska ju bli KUL som 17, men oj så läskigt stort också.... Det går ju inte att greppa, det man gett sig in på. Så jag försöker att inte ens prova. Man får ta en dag i taget, antar jag!

Oh, nu messade min pappa från Montreal och beordrar mig ha mobilen tillgänglig hela dagen, för idag ska de ut och shoppa Skip*Hop Jaha, jag har bestämt mig nudå?? Den ljusgrå duon...... och eftersom den inte lär finnas bara därför så måste jag ju ha ett alternativ. Den orangea. Eller är det den orangea jag vill ha mest? Dessa val.

• Blue Vapor
    VET ni?? Jag har fått en RAND på magen idag!! HAHA, det trodde jag aldrig att _jag_ skulle få! Jag går och tittar hela tiden nu

*koko*
  • Blue Vapor

Usch, jag blir så less på det här idiotiska testet som måste pluppa upp nu igen, och på alla KONSTIGA oförskämda människor....

Jag vill inte råka ut för något sådant bemötande.... just nu så känns det som att jag skulle strypa en sådan person. Jag hoppas faktiskt att jag i sådana fall har sinnesnärvaron att säga till på skarpen!

Vad är det för fel på folk? För det ÄR det faktiskt...

• Blue Vapor

Jag kom på en sak som jag glömt fråga... Ni som har safemanlåset till BBn, var köpte ni det nu igen?

• Blue Vapor

Quibilini och Snart tre - tack för hjälpen! Jepp, jag bor i Solna, så jag ska absolut kolla din affär vid ROOM, snart tre! Till ROOM måste man ju ändå se till att vagga till innan bebben kommer Är det smartast att ha två lås?

Vi beställde vår vagn från Barnbutiken på söder, och de har förlossningsgaranti. Sen tror jag nog att det är vanligast att den "riktiga" garantin börjar gälla iom att man köper vagnen, oavsett när detta är. Sedan kan man hålla i åtanke att REKLAMATIONStiden för varor har blivit ett år längre än tidigare, i typ april förra året. Och det är oavsett produktens garantitid. Alltså, som konsument har du numera hela TRE ÅR att reklamera en vara för fabrikationsfel! Kan va bra att veta! (varan måste vara köpt efter det datum de nya reglerna började gälla!)

Jag har precis kommit hem efter min SISTA DAG på jobbet!!!! *tjohoooooo* Eftersom jag inte är dödsförtjust i mitt jobb, så känns det alldeles uuuuuuuuuuuuuuuunderbart faktiskt! *fniss* Men jag har nog inte riktigt fattat än.... Ska hälla upp ett lyxigt fotbad här nu, och försöka hålla snattran inne i soffan bredvid sambon som jobbar som ett skinn mot en deadline Det kan bli svårt.....

Kom på en sak till! Såklart! Jo, då jag var och beställde vagnen så blev jag så GLAD över att finna att den var betydligt mer rejäl och stadig än vad jag t o m mindes! Det lilla pyttiga uns av möjligt tvivel försvann som i ett slag då jag konstaterade det! Kändes mkt bra

*håller snattran*

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III