Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
82an: Hahahahahaha *asg* jag måste också testa det nån dag
82an: Hahahahahaha *asg* jag måste också testa det nån dag
katarina77: Spanien, va kul!!! Och att bli bjuden på resan det är ju grymt
Vilken snäll man din kompis har!!! Han kommer säkert bli lika kär i vagnen som hon. Tycker också att svart blir snyggast, då kan man matcha med allt.
ang skip*hopen så har den korta vagnsremmar + en lång axelrem. Väskan hänger jättebra på camens skumhandtag. Den hänger stilla och det är lätt att komma åt sina saker. Om man går där det blir lite skumpigt typ kullersten så kan remmarna glida ner, och väskan hamnar på sniskan. Men det är som sagt bara när det blir skumpigt aldrig annars, vad jag har upplevt ialf. Jag är supernöjd med min dash
Tummy: Jag har en vävd långsjal som jag är jättenöjd med. Det är en Hoppediz som jag köpte från www.edenbaby.se Den kan man använda från nyfödd tills man inte orkar bära barnet längre, kanske 3-4 år om man är stark De trikåsjalarna verkar jättemysiga när de är pyttesmå men de blir snabbt tunga. Jag hade en Babybjörn när J var liten men jag orkade bara bära henne i den tills hon var 3 mån, sen orkade inte mina axlar
Så jag rekommenderar verkligen en sjal som komplement till vagnen
h04: Jag tycker inte camen är trång i sig (min dotter är 8 mån) men med åkpåse, overall och mkt kläder så blir selen väldigt trång. Beror nog mkt på att jag inte har originalåkpåsen och hålen för selen sitter på lite fel ställen. Men tyvärr så kommer hon inte kunna ha åkpåsen nästa vinter Får se hur kallt det blir då. Filt kanske räcker då hon kommer vara 1 1/2 annars får vi väl köpa en BB åkpåse
Milja: Jag har hört att froggens liggdel kan luta lite men det där var väl extremt. Jag skulle inte köpa den ialf
njjaaa jag tycker hela liggdelen ser helt skev ut, den lutar ju massor så jag tror tyvärr inte det blir bättre om man pumpar hjulen...
Men jag tycker inte att det där är en liten lutning,tyvärr. Skulle aldrig köpa den för över 6000 men men
Det ser även ut som om de måste spänna kardborren lite för den hänger lixom ner lite vid fötterna. Det är också märkligt att man tar kort precis mellan två bilar innan man ska gå över gatan. Ok nu ger jag mig Inget ont mot min cams storasyster frogen, bara skum bild
MariaH: Vi hade med vår Teutonia till Öland i somras och den var ASJOBBIG att dra i den djupa sanden. Var ju tvungen så att J skulle ha någonstans att sova, hon var bara 4 mån. Man fick tippa den och dra den efter sig på de två bakhjulen. Det gick men man var ganska svettig Tror att det kommer gå mkt bättre med BB, hoppas!