Inlägg från: soffan1 |Visa alla inlägg
  • soffan1

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Vi ska också äta tacos mitt i dammet. Min sambo lägger golv och måste såga till bitar lite då och då. Är det typiskt killar att börja med sånt kl 18 på kvällen? Väntar tills J har gått och lagt sig, hon har en tendens att vilja har välling och bli jättetrött precis när man ska börja äta Alla ni får ha en trevlig kväll

• soffan1

Knirps: Den kommer säkert älska sitt nya hem
    Vad jag blev sugen på sushi när alla pratar om det *dregel* Här där jag bor så har vi inte ngt sushi-ställe så långt ögat når. Men min sambo jobbar till 18 ikväll så han kanske kan köpa med sig hem...

• soffan1

ellen dellen: Finns sånt lagningsskum som är till cyklar bla. vi fick punka på vår Teutonia och det funkade bra. Finns att köpa där de har cykelgrejer även på tex coop lr ica maxi.

• soffan1

Päron: Jag har iofs camen men jag har sköljt hjulen under kranen när de har varit smutsiga och sedan lagt dom på en handduk så att de torkar ordentligt innan man smörjer dom. Har då använt silikonsprayen som följde med, froggens hjul ska man inte spraya på samma ställen som camens. Men flera här har frogen så ngn annan vet nog. (bra rull har jag också, men jag har varit ganska noga och gjort service varannan månad) Är allergisk mot vagnar som gnäller och gnisslar

• soffan1

päron: Har du ingen instruktionsbok? Där ska det stå hur man ska sköta vagnen och även exakt var man ska spraya. Tycker personligen det är asäckligt att stå och plocka bort andras hår från hjulen. Och det samlas ganska mkt, uäck!

• soffan1

Härmar Stockholmarna och efterlyser Göteborgs bästa sushiställe Är kanske lite falsk sushiälskare då jag gillar makirullar bäst
    Vi åt nyss från SushiQ på Friggagatan, smidigt att hämta från då min kille jobbar i närheten. Stora, goda och ganska billiga

• soffan1

Jag tycker Geckon är supersnygg, skulle vilja ha en sån också. Svart isåfall, gillar när man ser den silvriga ramen. Tyvärr så är handtaget får lågt för mig skulle behöva gå med puckelrygg och det är ju inte så snyggt

• soffan1

82an: Nu vat jag inte hur mkt snö ni har i E-tuna men här i gbg är det ialf massor, eftersom vi har varit sjuka så har vi inte varit ute på ett par dagar. Var ute nu på em och kämpade i snön. Kanske många tvekar lite pga av det kanske?
    5500 är ialf ett jättebra pris tycker jag, bara åkpåsen är ju värd 1000. Jag förstår att du är otålig, sälja saker är jobbigt, särskilt när man ska köpa ngt annat för pengarna

• soffan1

Hmmm jaja massor för att vara Gbg ialf

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III