Inlägg från: soffan1 |Visa alla inlägg
  • soffan1

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Med knapparna menar du bromsen då lr? Min är inte trög, men när man ska låsa upp den så får man ibland trycka 2 ggr.

• soffan1

Vi har köpt en jättebra pulka till J. Det är en Stiga Froggy, finns på sportaffärer. Det braiga med den är att den inte kan välta. Kostar ca 120 kr. Och så är det ju inte dumt att det är en Frog,hihi.

• soffan1

Kitty Shark: Vad roligt att allt gick bra! Då blir det nog att investera i en väska om vi ska resa med vagnen

• soffan1

Norrlandsförälder: Jag köpte min skip*hop från Kiwi-kid och jag är supernöjd. Snabb leverans, kom i brevlådan bara efter några dagar. De skickar den även som present så att man slipper tull och moms

• soffan1

Norrlandsf: Jag mailade dom efter jag hade gjort min beställning. men på den förtryckta adresslappen som kommer sitta på påsen så var det en ruta som var ikryssad "gift". De skickar nog ganska ofta hit till Sverige men maila för säkerhetsskull

• soffan1

82an: Tycker inte heller priset är för högt. Ta det lite lugnt bara så får du säker den såld snart Jag var för otålig när jag skulle sälja vår Teutonia så sålde den till underpris, det var skönt att bli av med den men jag grämer mig lite fortfarande. Dessutom ringde det två spekulanter dagen efter jag hade sålt den som var väldigt intresserade, så typiskt.

• soffan1

Frida s: Jag tycker det är lätt, som vilken vagn som helst (bara att BB är lättare) Jag har iofs bara använt sittdelen och har den än så länge vänd mot mig (bakåtvänd)

• soffan1

Knöligt är det däremot när man har de stora hjulen fram och de små låsta bak, då är trottoarkanter ingen hit. Men det är kanske ngn som har ngt knep som jag missat?

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III