Inlägg från: soffan1 |Visa alla inlägg
  • soffan1

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

snysop: Jag vet, de har bara snygga Har varit där för att tag sen men J tröttnade efter 5 min, så jag tänkte kolla lite hemma först så jag vet lite vad jag är ute efter. Gillar cole & son`s jättemkt och har även spanat på en Sandberg i rött, jaja vi får se

• soffan1

82an: 8700 ska det väl vara överallt i Sverige? Var skulle du köpa din ifrån?

• soffan1

Ja det låter konstigt, annars får du gå ngn annanstans

• soffan1

Lägesrapport från Gbg: Massor med snö, halv storm och -6 c. Och vi ska gå och babysimma om en timma Nu får camen visa vad den går för De plogade i morse men det syns knappt nu. Hade inte min dotter tyckt att det är så roligt så hade jag stannat hemma. Blir nog stora hjulen fram och regnskydd på. Håll tummarna för oss

• soffan1

Nu är vi hemma igen Snön yrde och vissa bitar av gångbanan var inte plogad. Det var lite kämpigt att ta sig igenom 1 1/2 dm lössnö men det gick. Inbillar mig att det nästan är lättare att bara två stora hjul kör fast än fyra. Är också väldigt förvånad över vad följsam den var trots att jag hade de små hjulen låsta. De är ju låsta men ändå lite ruckbara liksom Hade även på regnskyddet mot blåsten och Jordan sov som en stock inne i sitt "tält", bilder finns i galleriet om ngn vill se. Mötte en pojke på tre-fyra år som pekade och sa till sin mamma" titta vilken häftig" det höll även mamman med om och det var ju roligt Men nu stannar vi inne resten av dan

• soffan1

Tummy: Åhh va kul! Det är jättesvårt att välja färg, jag kan fortfarande dregla över färgkombinationerna i den lilla bugaboo-boken. Trots att jag har två fleccar att byta mellan

• soffan1

Min kille tycker den rosa är jätteläcker

• soffan1

Har fått flera oroliga kommentarer från folk, om jag kommer att använda den rosa fleccen om det skulle vara så att vi fick en pojke nästa gång. För det GÅR ju INTE!!! Lever vi på 50-talet lr? Jag blir så trött, självklart får nästa barn ärva de få rosa grejerna min dotter har. Vi har rosa åkpåse och flecce sen fick hon en rosa dress i julklapp från släkten sen är det nog inte så mkt mer. Tror inte ett spädbarn bryr sig så mkt, faktiskt

• soffan1

Om man vill så kan man ju ha rosa suflett och orange på sittdelen lr locket på liggdelen. Jag brukar ibland ha svart på sittdelen och den rosa sufletten, blir faktiskt snyggt

• soffan1

Helena75: Grattis till lilla Hugo!!!!!!

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III