• 82an

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

brilleslangen: Åh var det många roliga färgkombinationer? Våra släktingar i Holland sa att där dom bodde hadde folk lite mer vågade kombinationer på sina camar.

• 82an

Magoo: Jag tycker att sand/blå är jätte fint men att sand/svart är änu finare .

• 82an
    Mellansyster: Det är sand basen med blå fleece som har diskuterats Jag är mycket nöjd med min sand bas jag köpte till orange och svart fleece och ska beställ en rosa till våren Har bilder i mitt galleri om du vill se Tycker är att sand/grön är riktigt snygg
  • 82an

snart tre: åh då måste jag passa på att fråga jag har fått tygprover där ifrån funderar på att klä om mina soffor
    Har du någon erfarenhet av dem? Ursäkta att det blev OT

• 82an
    Frida S: Beställ vagnen tycker jag Jag beställde i vecka 27 och det var för sent iof hadde barnbutiken inte kommit igång med att sälja Bugaboo så bra än så leveranserna var kassa fick vagenen efter 11 veckor och då hadde vi ringt och tjatat och barnbutiken hade ringt bugaboo och skyndat på (fick betala lite extra för att vagnen skulle komma snabbare). Annars hadde jag fått vänta till efter BF fick bebbe 39+4 så det var tur (inte för att man går ut och kör vagn direkt efter förlossningen ) men det är juh skönt att ha den hemma
  • 82an
    Håller också med om att det här är en mysig tråd (den första jag kikar när jag är på FL)
  • 82an
    Frida S: Så gjorde jag med camen jag ringde och bokade den sen betalade jag handpenning direkt under samtalet (visa) sen hämtade jag bara vagnen när jag skulle ha den
  • 82an
    bebisyra: jag köpte sand bas med svart fleece jag hade redan en orange fleece(som jag hade på frogen)  och nu kommer det snart en rosa också
  • 82an

bebisyra: Vilket härligt färgval. Kul att någon vågar Du måste medela när du får den vill se bilder

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III