• 82an

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Jag tycker att varukorgen är mycket större än den ser ut. det är ju massa tyg man kan dra i hop till en påse så att man får plats med massor. Jag har iof inte haft någon annan vagn så jag har inget att jämföra med Själv använder jag den till att ha regnskyddet i.

• 82an

WOOHOO! i morrn lägger vi handpenningen på cameleonen Nu är det helt på riktigt! Är så nöjd med mitt val (fasten folk tycker att jag är galen som byter)
    Snart är man ägare till en grå cam med rosa och orange fleece hoppas att frogen går fort att sälja dom verkar juh vara atraktiva på blocket.

Jesspeach: vad snyggt det blev med orange

• 82an

Soffan1:Det hoppas jag med! Tror nog att jag tom blir nöjdare

• 82an

Fru Hilde: Grattis vad kul att det blev en gecko Jag har släkt i Holland och får endel med barn grejjer därifrån Bäst gillar jag att de har så mycket miffy grejjer som jag inte sverige fast där heter det juh mintje

• 82an

Nu har jag bokat en cameleon med grå bas och rosa fleece. men jag får ändra mig med fleecen till samma dag jag hämtar ut den. Hjälp! har börjat vela mellan rosa och grön igen

Killen på barnbutiken berättade att de hadde alla fleece färger på lagret alltid men att den rosa hadde tagit slut. Dom sålde nästan inga rosa förut så de hadde inte tagit hem så många men nu helt plötsligt har flera köpt den och den har blivit poppis

Jag vet inte vilken jag ska ta grön eller rosa rosa eller grön hjälp vad tycker ni?

• 82an

Ja det lutar nog åt rosa det hadde jag tagit om jag var tvungen att välja fleece idag Som tur är så kan jag juh alltid köpa en grön om jag skulle ångra mig funderade ett tag på at köpa båda men det blir så mycket penngar och jag har juh redan en orange Nej fy nu får jag bestämma mig det blir rosa punkt slut! (sitter och resonerar för mig själv )

Måste rätta mig själv. Skrev tidigare att Miffy på holändska heter mintje och det gör hon inte ser nu att det är nijntje

• 82an

Blue Vapor: har redan både bebis och bugaboo fast en frog . jag tror att garantin är från att du hämtar vagnen (låter mest logist i mina öron) Hittar tyvärr inga papper på frogen

• 82an

Jag fick hem frogen i vecka 37. i och med att barnbutiken bestälde vagnen från holland då så tog det 9 veckor att få hem den efter bestälningen. Jag skulle nog ta hem vagnen så fort jag kunde! kul att ha den hemma juh Vilken vecka är du i?

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III