• 82an

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

soffan1: Röd är så fin Älskar den röda skulle jag inte hadde haft en röd vag precis innan så skulle jag nog tagit röd bas. Älskar den röda frogen ångrar inte att jag bytte dock cemeleonen känns verkligen som en frog med extra allt (förutom bagclipsen då dem saknar jag)

• 82an

haha oj vad osamanhängande jag skrev hoppas det går att läsa

• 82an

HelenaS Grattis till bebisen Jag blev också glatt överaskad när man kör vagnen första gången!

• 82an

Blue Vapor: Vad kul att få hem vagnen! Jag tyckte att förlossningen var jätte häftig vill lätt göra om det (hmm kan ha med alla skojjiga smärtlindringar att göra ) häftigt var det iaf. Det verkar juh dock som att det är de som varit med om de värsta förlossningarna som bara måste berätta om dem för alla vettskrämda gravida Hadde en hel drös med skräck historier i mitt bakhuvud när jag var gravid. Men det blev jätte bra

• 82an

Klistrar in hela prislistan igen

Varukorg: 440:-
    Sittklädsel: 880:-
    Liggdelen: 665:-
    Madrass till liggdel: 775:-

• 82an

isamamma: Det är jätte svårt att få dagisplats på våren till och med här i lilla Eskilstuna Vi har fått göra så att vi överlappar varandra med att vara hemma men det gör juh att man knappt hinner träffas.

• 82an

Är era sufletter lite slappa (tyget)? Jag blir så iriterad att den är lite slapp tycker att de andra cameleoner jag sett ir har spända sufletter. Hur är era?

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III