Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
www.diaperbags.com/index.html
Här är en länk med massor av snygga skötväskor
www.diaperbags.com/index.html
Här är en länk med massor av snygga skötväskor
soffan1: www.babytrader.co.uk/ här kostar fleecarna runt 800:- och det var någon tidigare i tråden som fått sina grejjer jätte sanabt. Vet dock inte om det är någon frakt.
Vad har du tänkt för färg? Planerar själv att köpa en grön fleece till våren fast det lär juh hinna ändras
Jag hoppas att det snart kommer lite begagnade fleecar på blocket. Kan tänka mig att köpa dem i 2a hand då man byter rätt ofta Har växlat mellan svart orange varannan dag nu
Tummy: En sån sida vore juh superbra men jag är tyvärr helt kass på sådant. Hoppas att det finns någon lite mer datakunnig här inne som vill anta utmaningen
Tummy smart det kanske går att göra lite smygreklam på allt för färäldrar också i så fall. jag är inte aktiv i den sidan men har sett att det finns många BB ägare där också.
regret: Grattis ni kommer inte ångra er
BV: Jag blev nästan lite sugen att maila och höra varför de säljer
Jag läste i instruktionsboken att garantin är personlig och att den inte kan gå vidare till näste köpare. då är det altså inte bara bonti som har så utan alla. Vet att det har diskuterats tidigare Föresten så läste jag att det små hjulen heter svivelhjul haha ska börja säga det
:- D
Pink Babe: Du regesterar juh garantin genom att skicka in serienumret som står på chasit tillsamans med ditt namn.