Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
BeMe: mailat dig
BeMe: mailat dig
Viochdu: också hört att hcg inte avdunstar i rumtemp . Men jag vet inte säkert .
BeMe: inte jag heller . Men dessa tester har jag alltid fått neg på med mina döttrar med dagarna innan bim
Och nu kom mensvärk och spottings :( faaaan också .
4 försöket börjar nu äl 4 oktober
Viochdu: börjar bli frustrerande ( visst jag kanske inte borde klaga med tanke på att det finns dom som försökt mycket längre och vi bara sen i juni ) men endå känns det jobbigt när alla mina andra barn kommit till på direkten .
Kan någon förklara vad rosenrot är bra för?
Vigillarmtb: jag börjar fundera på om de finns ngt som hjälper till har ju äl och så men om de finns ngt som gör så ägget fäster?
Viochdu: vi ska testat samma teknik vi hade när vi gjorde tösarna först enligt mannen men får nog beställa bdg till nästa mens för de är försent nu att börja med va? Denna cykel alltså
Kanske 4a: tack för infon: ska läsa igenom och kolla runt lite imorgon när jag handlar. Har folsyra hemma men så dålig på att minnas ta tabletterna. 
Förresten är de normalt att inte ha lätt att bli gravid trots att man blivit det typ genom att mannen bara tittat på en 4 ggr utan att ens tänka på att ??