• Odetta

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Liten leonie: hur många dagar fick du svaga CB?

• LöjligaFamiljen

Tycker verkligen att det ser ut som ett plus liten leonie!!

• sweasmamma

liten lèoni... det ser ju veeerkligen bra ut ,det sista !!! hoppas men hädanefter så kör jag bara digitalt efter bim=) fast visst är det roligt att se,trixa och hoppas =)

• Liten Léonie
    sweasmamma skrev 2011-12-22 21:35:09 följande:
    liten lèoni... det ser ju veeerkligen bra ut ,det sista !!! hoppas men hädanefter så kör jag bara digitalt efter bim=) fast visst är det roligt att se,trixa och hoppas =)
    Tack, ja jag vågar bara inte tro det.. Håller med dig, sen blir det inget testande förrän efter BIM.. {#emotions_dlg.flower}
  • Jennie83
    Liten Léonie skrev 2011-12-22 20:31:39 följande:
    Ja jag tänkte också att Preg ser ok ut... Dom va bredare från början och sen blev ena kanten mer markant.
    Kvällens hade dock ändrats efter 7-10 minuter... Nyss... Jag är i chock.. ser det inte brett ut?

Ser ut som ett GRATTIS =)
  • sweasmamma

jag ska ta ETT test imorgon,visar det inget ska jag ringa gyn och boka tid!visar det svagt ska jag ta ett digitalt!! jag tor faktiskt jag bara fått spök även om det ser brett ut irl... =)

• Lejoninna
    sweasmamma skrev 2011-12-22 21:41:53 följande:
    jag ska ta ETT test imorgon,visar det inget ska jag ringa gyn och boka tid!visar det svagt ska jag ta ett digitalt!! jag tor faktiskt jag bara fått spök även om det ser brett ut irl... =)
  • kanske 4a
    sweasmamma skrev 2011-12-22 21:41:53 följande:

Tycker absolut du ska ta ett test och visar det svagt ska du ringa gyn. Svagt test fortfarande, blödning och de hugg i magen du beskriver, påminner mig tyvärr om mina X. Jag håller tummarna för starkt positivt i morgon!!
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • sweasmamma

tack .. ja man hoppas ju men tveksam ,bara det inte är nåt fel med mig =( 

allt ordnar sig Skrattande  men hade vatt skönt med en förklaring om jag inte är gravid

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester