• Liten Léonie

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

alexander2011 skrev 2011-12-22 20:05:51 följande:
    eller hur men sist fick jag inte så det är det som förbryllar mig.. nä inga cb mer för min del. bara testlagrets
    Men du fick väl nu ikväll? Eller vilket visar dina bilder idag?
    Jag ska lägga upp alla  mina om en stund.. Mkt märkligt detta... 
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-12-22 19:50:30 följande:
    jag är övertygad att mitt är spök ... känner det på mig.jag SKA testa igen men ..känslan säger så och mina test...nje!!nu när jag kollar mitt isärplockade test är det brett blått!!! men ... jag vet inte . nästa bim är 1/1 men vi hade sex 1 gång.. dagen efter äl så chansen lär ju vara liiiten =)

kö testlagrets o testa. skadar ju inte då vet du sen. cb hade väl 50mIu/ml va om jag fattade rätt o testlagrets 25?
  • Liten Léonie

Här kommer mina CB test från dagarna... 
    Inte en graviditet så långt ögat kan nå men en j*kla massa svaga plus...

ELLER vad säger ni tjejer? Tungan ute

Obs.. det sista är ett Apoteket PREG som är sönderplockat... {#emotions_dlg.flower}

• Odetta

Liten leonie: fast preg ser ju lovande ut...och var dina CB sådär smala från början eller blev dem det först när dem torkat?

• Liten Léonie
    Odetta skrev 2011-12-22 20:30:19 följande:
    Liten leonie: fast preg ser ju lovande ut...och var dina CB sådär smala från början eller blev dem det först när dem torkat?
    Ja jag tänkte också att Preg ser ok ut... Dom va bredare från början och sen blev ena kanten mer markant.
    Kvällens hade dock ändrats efter 7-10 minuter... Nyss... Jag är i chock.. ser det inte brett ut?

• Lejoninna
    Liten Léonie skrev 2011-12-22 20:31:39 följande:
    Ja jag tänkte också att Preg ser ok ut... Dom va bredare från början och sen blev ena kanten mer markant.
    Kvällens hade dock ändrats efter 7-10 minuter... Nyss... Jag är i chock.. ser det inte brett ut?

Men det där ser väl ut som ett plus om något?!
  • Liten Léonie
    Odetta skrev 2011-12-22 20:33:12 följande:
    Liten leonie: kvällens ser FINT ut!!!!
    Jaaaa men alla andra förutom Preg då är ju toknegativa... Säkert tagit 15 stickor från olika ställen, HELT blanka.
    Jag fatta inget... 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester