• Odetta

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fattar ingenting...tog mitt sista cb nu för efte gårdagens utslag på preg trodde jag i min enfald att jag skulle få ett fint + nu....och så blir det helt negativt?

Fan vad besviken jag känner mig nu skönt att se att CB dock faktiskt kan ge ett blankt svar...fördjävligt att vänta på att mf ska starta ( och gör det inte det tänker jag ringa kk nästa vecka för då är det fan nått fel på mig)

• LöjligaFamiljen

Brukar testlagret ge spökstreck. Är på bim-6 och fick detta. Dock väldigt utspätt morgonurin.. Tycker mig ana något svart. Eller är det bara en markering vart strecket ska sitta?? Lägger upp en ored och en red...

• LöjligaFamiljen

Har testet massa gånger med testlagret och aldrig fått en tillstymmelse till streck förut...

• sweasmamma

vilka tyckte ni va pos?? för jag trixade ju bara =) mina är dom med trådsmalt streck =) och isärplockat

• LöjligaFamiljen

Ser inget på ditt fröken L. Testet är så långt ifrån..

• MissMollis
    Vadhänder skrev 2011-12-23 01:44:25 följande:
    Det var inte mensen som satte igång, det blev missfall :( jag som hade börjat ställa in mig på en liten. Men naturen gjorde sitt, så det var inte meningen att h*n skulle komma till världen :(

Å nej!! Jag beklagar verkligen! kram!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester