• MissMollis

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ja det kan vara bra o ta en paus från testandet, men jag tänker ju fortf 24/7 på gravsymtom så det blir väl nästa utmaning ngn form av mental träning ;P

Löjliga fam. nu kommer jag o smygkolla i denna tråd under familjestormen i morron så du måste lägga upp bild på julklappen!!!! :D

Men Pumann alltså jag e envis tror det är ngt på tillväxt i din mage :D Jag hoppas iaf!!

• LöjligaFamiljen
    MissMollis skrev 2011-12-23 08:01:53 följande:
    Ja det kan vara bra o ta en paus från testandet, men jag tänker ju fortf 24/7 på gravsymtom så det blir väl nästa utmaning ngn form av mental träning ;P

Löjliga fam. nu kommer jag o smygkolla i denna tråd under familjestormen i morron så du måste lägga upp bild på julklappen!!!! :D

Men Pumann alltså jag e envis tror det är ngt på tillväxt i din mage :D Jag hoppas iaf!!
    Tyvärr kommer jag inte kunna lägga upp bild imorn. Har bara iphonen då.. Men jag kommer att skriva vad det visar
  • LöjligaFamiljen
    LitenEmma91 skrev 2011-12-23 08:01:14 följande:

är på bim-7, tyckte mig se att übersvagt extrastreck, nån som har lust att trixa lite?

Tror jag kan ana en skugga..ska kolla om jag kan trixa...
  • LöjligaFamiljen
    LöjligaFamiljen skrev 2011-12-23 08:06:19 följande:

Tror jag kan ana en skugga..ska kolla om jag kan trixa...

Får det tyvärr inge tydligare...
  • LitenEmma91
    LöjligaFamiljen skrev 2011-12-23 08:07:24 följande:
    Får det tyvärr inge tydligare...
    Oh, typiskt, men tack ändå:D
  • FrökenL
    sweasmamma skrev 2011-12-23 07:05:38 följande:
    FrökenL. för liten bild ,jag har förstorat den men ...vatt bättre med en stor bild =)
    Beror nog på att jag tagit med mobilen .. 

• MissMollis
    LöjligaFamiljen skrev 2011-12-23 08:05:38 följande:
    Tyvärr kommer jag inte kunna lägga upp bild imorn. Har bara iphonen då.. Men jag kommer att skriva vad det visar

a men ok då, det får duga :P
  • LitenEmma91

lyckades trixa lite själv, det ser ut som nå brett och utsmetat, färgrester kanske?

• sweasmamma
    LitenEmma91 skrev 2011-12-23 08:28:35 följande:

lyckades trixa lite själv, det ser ut som nå brett och utsmetat, färgrester kanske?

kan va men nåt ser man allt 
  • sweasmamma
    MissMollis skrev 2011-12-23 08:01:53 följande:

=) jag hoppas ju också men ... känslan säger annat =) man är så van vid neg så besvikelsen ska inte få slå ner mig igen =) men får ev ringa gyn idag ,ont ut i ryggen och allt med livmodern .. kanske är uvi
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester