• Fru Amer

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Trixxy: Tror endå ditt är ett plus :) testa med digitalt i morgon på morgonen?
    tycker endå ditt CB såg ut som mitt på ÄL+11 :)

• Fru Amer

Som ni vet har jag plusat innan, BM tyckte jag skulle ta om mitt test.. Ska vara 5+3 enligt sista mens och ficka 2-3 på digitalt, borde de inte varit 3+ ?

• Fru Amer

Viochdu: jo att den är 3+3 vet jag.. :/
    Klart det kan diffa en Dah.. Så det kanske stiger som det ska..

• Fru Amer

Lisa : inga symptom... Därför... Men de värkar ju stämma.. Höll mig inte läge så hade jag Hållt mig längre kanske de blivit 3+ som du säger så de stämmer säkert..

• Fru Amer

El04: mitt visade 3+4 visade 1-2 och i dag 5+3 visade 2-3.. Har heler inga symtom.. Innan hade jag.. Men blivit mindre.. Bm sa ta ett nytt test inget att oroa sig över mer eller mindre de kommer nog till baka ;)
    Har dock lite ömma tuttar kan känna nått molande i magen i bland men sitter mest på höger sidan och kan kännas riktigt jävla ont.. Men hon sa att det är normat...
    Innan va jag trött och illamående från och till hela dagrarna.. Nu borta..

• Fru Amer

Har tagit äl-test nu när jag va gravid det va 3 gånger så starkare :O men de blir väl positivt om man e gravid med? Och vid mens va? Eller hur e det?

• Fru Amer

ja jag är juh i vecka 5+4 och mitt är 3 gånger starkare haha.. är kontrollstrecket alltså :P ville bara testa liksom eftersom de säger att de kan bli pos. när man e gravid ;)

• Fru Amer

Som alexander skriver har jag med läst att det kan vara som en mensblödning med.. Så himla olika

• Fru Amer

Körsbär: äl test kan visa pos när
    Man e gravid vilket det gör för mig. Tror även de kan de om man ska ha mens.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester