• TimeOfMyLife

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

LitetBus skrev 2011-12-29 12:09:17 följande:
    GRATTIS till pyret i magen! Och hjälp, vilken skillnad det var. RFSU som ska vara såååå bra enligt vårdpersonal osv... Jo hej tjena

Tack! :)

Jo det var det hela min poäng var, eftersom det andra testet du tog var positivit men rfsu var negavtivt, så tänkte jag att om du får se mina så kanske du förstår varför :P  
    ~Beauty lies in the eyes of the beholder ~
  • LitetBus
    TimeOfMyLife skrev 2011-12-29 12:10:35 följande:
    Tack! :)

Jo det var det hela min poäng var, eftersom det andra testet du tog var positivit men rfsu var negavtivt, så tänkte jag att om du får se mina så kanske du förstår varför :P  
    Det digitala var också negativt men nu ser jag att det testet som gav mig positivt har känsligheten 25 mlu och jag tror både RFSU och digitala CB har 50 mlu, vågar man hoppas kanske?....
  • sweasmamma
    LitetBus skrev 2011-12-29 12:13:52 följande:
    Det digitala var också negativt men nu ser jag att det testet som gav mig positivt har känsligheten 25 mlu och jag tror både RFSU och digitala CB har 50 mlu, vågar man hoppas kanske?....
    japp klart !! 
  • Helenmedh

Nu har jag inte läst igenom alla sidor som ni skrivit det senaste dygnet.. Herrejisses vad ni skriver!  

Men.. Hoppet är rätt ute för mig.. Jag visste ju att det skulle bli svårare för mig och karln eftersom jag har mitt uuunderbara blod som stöter bort allt som kommer i dess väg, inkl embryon och foster :,( Så när jag fick de ytterst svaga positiva testen så kändes det fantastiskt.. Men nu, ja.. Då är testen helt blanka..
    Hon på KK sa ju att jag kunde få missfall på missfall men det känns förjävligt.. Usch, vill bara gråta.. 

• linolle
    LitetBus skrev 2011-12-29 12:13:52 följande:

Ja lycka till ;) Ett plus är ett plus!

Hur känsliga är testlagrets test? Är på bim+ 7-8 idag? 
  • sweasmamma
    Helenmedh skrev 2011-12-29 12:41:30 följande:
    Nu har jag inte läst igenom alla sidor som ni skrivit det senaste dygnet.. Herrejisses vad ni skriver!  

Men.. Hoppet är rätt ute för mig.. Jag visste ju att det skulle bli svårare för mig och karln eftersom jag har mitt uuunderbara blod som stöter bort allt som kommer i dess väg, inkl embryon och foster :,( Så när jag fick de ytterst svaga positiva testen så kändes det fantastiskt.. Men nu, ja.. Då är testen helt blanka..
    Hon på KK sa ju att jag kunde få missfall på missfall men det känns förjävligt.. Usch, vill bara gråta.. 
    GRÅT då!!!! det gör jag varje gång jag får mens,gråter,hakar upp mig,blir deppig sen blir man stark nog att ta nya tag !!KRAM 
  • sweasmamma

jag mår sjukt illa... rapar som tusan ! jag tror nog jag har kraftig magkatarr orsakat av all stress runt bebisverkstad!!! ååhh va man hoppades att det skulle vara vår tur men ....hoppet är ju inte ute men det känns konstigt då jag mått illa ett tag nu ...

• Helenmedh
    sweasmamma skrev 2011-12-29 12:42:48 följande:
    GRÅT då!!!! det gör jag varje gång jag får mens,gråter,hakar upp mig,blir deppig sen blir man stark nog att ta nya tag !!KRAM 
    Ja det gråts för fullt här hemma.. Tur att jag har jobbet, då slipper jag tänka på det 24/7.. 
    Deppig blir man.. Usch vad jobbigt det är.. Man tar liksom för givet att har man oskyddat sex så blir det barn. Jo pyttsan!

Jag hoppas iallafall för dig att dina test innebär bebis  
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester