• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Loouiiisee skrev 2011-12-29 11:31:52 följande:
    Är det någon skillnad om man kissar i en bägare än på testet??
    nej ingen skillnad=)
  • Jennie83
    TimeOfMyLife skrev 2011-12-29 11:26:24 följande:
    Hej tjejer!

Jag ljuvläser er tråd varje dag, är mycket spännande! Ville bara ge er en jämförelsebild (LitetBus titta noga) på RFSU, testlagret och digitalt cb.   

ALLA är tagna med samma urin, dock taget ut tre olika bägare för att det inte skulle kunna bli något fel, på BIM+2 (ÄL+16) och till och med då är rfsu svagt! Ville bara ge er lite hopp!

WOW underbar stegring GRATTIS
  • Jennie83
    LuPeRo skrev 2011-12-29 11:11:03 följande:
    odd; Jag beklagar verkligen Vet hur tufft det är med MF.

Jennie83; Tydligen är teststickorna slut i lager på Testlagret men om du har tur så kan du få dom imorgon. Annars får du eventuellt iallafall 2 stycken och resterande nästa vecka. Men jag hoppas du får dom så fort som möjligt

LitetBus; Jag hoppas fortfarande för dig! Testlagrets och CB's vanliga ska mäta 25 och det digitala 50 (om jag inte har fel för mig). Jag har tidigare sett en lista med gravtest och vad dom mäter. Ska se om jag hittar den igen. Men håll dig så länge du kan, minst 3 timmar men gärna mer.
    men de stog att dom fanns i lager så de borde dom ju göra de =)
  • TimeOfMyLife
    Jennie83 skrev 2011-12-29 11:36:23 följande:
    WOW underbar stegring GRATTIS

Tack! Är i vecka 17 nu så det var ett tag sedan jag fick dom där underbara bilderna :D

Min poäng är, skit i rfsu :P Jag höll på att smälla av när jag såg skillnaden mellan dom olika testen :P  
    ~Beauty lies in the eyes of the beholder ~
  • Jennie83
    TimeOfMyLife skrev 2011-12-29 11:38:22 följande:
    Tack! Är i vecka 17 nu så det var ett tag sedan jag fick dom där underbara bilderna :D

Min poäng är, skit i rfsu :P Jag höll på att smälla av när jag såg skillnaden mellan dom olika testen :P  
    Skrattande

haha va kul o hör vad folk tycker om olika tester, endel säger man kan ej lita på CB o en del på nå annat haha
  • sweasmamma

jag får ont i livmodern när jag gör hastiga rörelser.... det kan man få även om man INTE är gravid va??

• Jennie83
    sweasmamma skrev 2011-12-29 11:55:10 följande:
    jag får ont i livmodern när jag gör hastiga rörelser.... det kan man få även om man INTE är gravid va??
    de hade jag i början av mina båda grav.... men visst kan man få de även om man inte e gravid också.

har du testat nå mer puman??????
  • sweasmamma

nej jag har inga test kvar =)

får la åka och köpa och ta ett imorgon bitti!

ytterst liiite öm i brösten men det brukar jag få innan mens,mår illa men det har jag gjort i typ 4 veckor.

hugger till i livmodern när jag ställer mig upp snabbt,liite yr och trött men det kan la bero på annat  

• LitetBus
    TimeOfMyLife skrev 2011-12-29 11:38:22 följande:

GRATTIS till pyret i magen! Och hjälp, vilken skillnad det var. RFSU som ska vara såååå bra enligt vårdpersonal osv... Jo hej tjena
  • sweasmamma
    LitetBus skrev 2011-12-29 12:09:17 följande:
    GRATTIS till pyret i magen! Och hjälp, vilken skillnad det var. RFSU som ska vara såååå bra enligt vårdpersonal osv... Jo hej tjena
    köpt fler test ?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester